2010 m. „Corolla“ modelis

Patobulintas ir dar rafinuotesnis naujasis „Corolla“ modelis ir toliau karaliauja savo klasėje. Šių metų spalio mėn. Baltijos šalių pirkėjus pasieks atnaujintas perkamiausias „Toyota“ modelis – dešimtosios kartos „Corolla“.

2010 m.„Corolla“ automobiliui būdingas naujų formų, dar rafinuotesnis išorės dizainas, taip pat patobulintas, aukštesnės kokybės interjeras.

Nuolat atnaujinamas charakteringas „Corolla“ dizainas tapo pagrindinių„Toyota“ vertybių — nepriekaištingos kokybės, išskirtinio dizaino, vairavimo malonumo ir inovacijų simboliu.

Europiečiams siūloma optimaliai padidinta vidaus erdvė, aukšta kokybe dvelkianti ir komfortiška aplinka. 2009 m. parduota 62 tūkst. „Corolla“ automobilių, taigi šis modelis ir toliau lieka perkamiausiu C klasės sedanu Baltijos šalyse.

Ypač patraukliu kokybės ir kainos santykiu tarp C klasės sedanų išsiskiriantis atnaujintas 2010 m. laidos „Corolla“ modelis sustiprins „Toyota“ sedano įgytą reputaciją. Jis išliks pagrindiniu „Toyota“ modeliu Rytų Europoje.

Dinamiškesnis išorės dizainas

„Corolla“ išorė atnaujinta siekiant sukurti dar pažangesnio, rafinuotesnio ir dinamiškesnio automobilio įvaizdį ir sustiprinti aukščiausios kokybės „Toyota“ sedano pozicijas C klasėje.

Priekinėje dalyje atnaujintas bamperis, radiatoriaus grotelės ir apatinėsgrotelės. Taip išryškinamas automobilio žemas svorio centras ir stabilumas. Nauji priekiniai žibintai pabrėžia išraiškingas „Corolla“ automobilio formas ir jo ryžtingą charakterį.

Kalbant apie galinės automobilio dalies pokyčius, minėtina numerio lentelės apdaila, kombinuotieji žibintai, bamperis ir žemesnio lygio reflektoriai. Šie galinėje dalyje pritaikyti sprendimai sudaro platesnio automobilio įspūdį ir pabrėžia plačią „Corolla“ stovėseną.

2010 m. laidos „Corolla“ modeliui dailumo suteikia ir nauji elektra valdomi įtraukiamieji durelių veidrodėliai su integruotais posūkio signalais, nauji sportiškesni 16 colių ratlankių gaubtai ir naujo dizaino lengvojo lydinio ratlankiai. Siūlomų aštuonių kėbulo spalvų paletėje dabar puikuojasi nauji raudoni ir mėlyni „metallic“ atspalviai.

Aukštesnės kokybės interjeras

Siekiant sustiprinti kokybiško, stilingo ir naujoviško „Toyota“ sedano įvaizdį, patobulintas ir 2010 m. laidos „Corolla“ interjeras. Naujam plokščiadugniam vairui (aukštesnio lygio modeliams siūlomas vairas su odos apdaila) būdingas storesnis ir patogesnis vairaračio profilis. Gelsvą matuoklių ir indikatorių bloko spalvą pakeitė balta, o prietaisų skydelis ir durelių rankenėlės dabar papuošti rafinuotesne ir ryškesne sidabrinės spalvos danga.

Taip pat minėtina dar didesniam patogumui įdiegta bagažinės atidarymo nuotoliniu būdu funkcija: ją galima atidaryti prie degimo raktelio esančiu mygtuku. AM/FM/CD garso sistema su keturiais arba šešiais garsiakalbiais dabar komplektuojama su „Bluetooth®“ įranga. Sistema turi USB ir AUX lizdus, prie kurių galima prijungti nešiojamuosius muzikos prietaisus.

Visuose varikliuose įdiegta „Toyota Optimal Drive“ technologija. 2010 m. „Corolla“ automobiliuose bus montuojami 1,33 l „Dual VVT-i“ ir1,6 l „Valvematic“ benzininiai varikliai bei 1,4 l ir 2,0 l „D-4D“ dyzeliniai galios agregatai. Visuose varikliuose įdiegta geresnes eksploatacines savybes ir mažesnes kuro sąnaudas užtikrinanti „Toyota Optimal Drive“ technologija. Be to, jie atitinka „Euro 5“ taršos standartus.

„Toyota Optimal Drive“ užtikrina puikias važiavimo savybes, nepakartojamą vairavimo malonumą, mažas kuro sąnaudas ir žemą taršos lygį. Ši technologija sutelkta į kelis svarbius transmisijos bei variklio aspektus: aplinką tausojančias technologijas, mažos trinties komponentus, mažą svorį, kompaktišką dizainą ir efektyvų degimo procesą.

Visuose 2010 m. „Corolla“ modeliuose montuojama „Toyota Optimal Drive“ sistema byloja, jog naujosios kartos „Corolla“ ne tik optimaliai suderina važiavimo savybes ir aplinkosaugą, bet ir mažas kuro sąnaudas bei nedidelį išskiriamo CO2 kiekį – šie rodikliai yra mažiausi visoje klasėje. „Corolla“ automobilio su 1,4 l D-4D varikliu anglies dvideginio kiekis tesiekia 125 g/km, o su 1,33 l „Dual VVT-i“ varikliu ir „Stop & Start“ technologija – tik 133 g/km. Dėl tokio ženklaus CO2 kiekio sumažėjimo šio automobilio savininkai patirs mažesnę mokesčių naštą daugelyje Europos rinkų.

2010 m. „Corolla“ modelio kaina prasideda nuo 58 200 litų.


Šiame straipsnyje: Toyota Corolla

NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių