Greitai gali nebelikti „Hummer"

Iš visko sprendžiant „General Motors" koncerno vadovybė jau nusprendė parduoti „Hummer". Jei pirkėjas neatsiras, prekių ženklo gali nebelikti.

„General Motors" jau buvo susitikę su platintojais ir aptarė automobilių pardavimo centrų uždarymą. Su platintojais gali būti rimtų problemų - JAV, Australijoje ir kitos šalyse yra nemažai naujai atsidariusių pardavimo vietų. Panaikinus prekių ženklą investicijos į naujuosius salonus dingtų. Kai kurie atstovai jau pareiškė, kad jie nesiruošia bankrutuoti dėl GM politikos ir, esant reikalui, kreipsis į teismus dėl didžiulių kompensacijų.

Dėl nuolat brangstančio kuro amerikiečiai nebenori pirkti didelių visureigių ir pikapų. Ypač nepatrauklūs pasidarė tokie dideli automobiliai kaip „Hummer". Jei neseniai „Hummer" buvo vienas pelningiausių GM prekių ženklų, tai 2008 m. jų pardavimai, palyginus su 2007 m., kas mėnesį mažėja 20-45 proc. Pasak analitikų, tai tik pradžia. Jie teigia, kad „Hummer" laikas baigėsi.



NAUJAUSI KOMENTARAI

SUSIJĘ STRAIPSNIAI

Galerijos

Daugiau straipsnių