Pereiti į pagrindinį turinį

Lenktyniniame „Lada Granta Sport“ – net 200 „arklių“

2011-05-12 14:37
Lenktyniniame „Lada Granta Sport“ – net 200 „arklių“
Lenktyniniame „Lada Granta Sport“ – net 200 „arklių“

Rusijos automobilių gamintojas „AvtoVAZ“ kartu su automobilių gražinimo ateljė „TMS Sport“ sukūrė lenktyninę „Lada Granta“ versiją ir paskelbė apie jau visai netrukus vyksiančias varžybas.

Dueto nuopelnas – įspūdingas supermobilis. „Grantoje“ įmontuotas 200 AG, 1,6 litrų turbovariklis. Tikimasi, kad tokios „širdies“ pakaks, kad automobilis iš vietos iki 100 km/val. įsibėgėtų vos per 5,8 sekundės. „Patikrai“ rengiama 6 etapų „Lada Granta taurė“, kuri birželio 10-12 dienomis prasidės Maskvoje, o baigsis rudenį Toljatyje. Šių modelių klubas bolidus lenktynių trasoje ruošiasi išbandyti jau  gegužės pabaigoje. 

Tarp vardijamų automobilio pliusų – ne tik „papimpintas“ variklis, bet ir 5 pavarų sekvencinė pavarų dėžė, metalo-keramikinė sankaba ir 17 colių ratai su 235 mm pločio padangomis. Dar vienas išskirtinumas – diferencialinė pavara, tolygiai paskirstanti sukamąją jėgą abiem automobilio ratams, „gelbstinti“ net ir tuo atveju, kai ratai sukasi nevienodu greičiu. 

Serijiniame šio automobilio modelyje naudojama stabdžių antiblokavimo sistema pakeista į „AP-Racing“ stabdžius – 4-rių stūmoklių apkaba ir 330 mm diskai priekyje bei 2 stūmokliai ir 260 mm diskai gale. Sportinis automobilis aprūpintas aerodinaminius duomenis gerinančiomis detalėmis ir virtimo atveju sportininką saugančiais lankais.

Techninės savybės:

  • Paskirtis: automobilių lenktynėms
  • Svoris: 1 080 kg
  • Variklis: VAZ 21126
  • Darbinis tūris: 1600 kub.cm (Turbo)
  • Galia: 195-210 AG / 6 000-6 500 apsisukimų per minutę
  • Sukimo momentas: 260-280 Nm esant 3 500-4 000 aps./min.
  • Įsibėgėjimas iki 100 km/val.: per 5,8 sek.
  • Pakaba: Priekinė: „MacPherson“ tipo nepriklausoma. Galinė: „Lada Trans“ bazėje, priklausoma

Liaudiškos „Grantos“ gamyba taip pat prasidės gegužę. Tai patvirtino ir „AvtoVAZ“ prezidentas Igoris Komarovas. Naujoji „Lada“ pakeis „klasikinį“ modelį 2105/07 ir turėtų tapti prieinamiausiu masėms rusišku automobiliu, už beveik 19 tūkstančių litų (220 tūkst. Rusijos rublių). 

Tuo tarpu „sportinukas“ gana brangus ne tik rusams, bet ir tarptautiniu mastu – 161 tūkst. litų (1 milijonas 890 tūkst. rublių). Nieko, varžyboms jį galima išsinuomoti – kaina 1 etapui – apie 12 tūkst. litų.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų