Budapešto transporto bendrovė nutarė padėti miesto gyventojams ir svečiams įveikti spūstis, kuriose stringa automobiliai ir autobusai.
Nuo šio mėnesio pradžios Dunojumi plaukiojantys laivai įtraukti į miesto transporto sistemą, bet daugeliui tokios kelionės lieka tik pramoga, praneša LTV naujienų tarnyba.
Romantiška kelionė Dunojumi – nuo seno turistų atrakcija Budapešte. Nuo šio mėnesio pradžios juo plaukiojantys laivai įtraukti į miesto transporto sistemą, maršrutai tapo nuolatiniai. Per pirmas savaites sulaukta didžiulio keleivių antplūdžio – tūkstančiai žmonių norėjo dieną pradėti ne autobuse ir metro traukinyje. Teko keisti tvarkaraštį, gerokai pratęsti darbo laiką.
„Paprastai ryte važiuoju metro, bet ten tvanku, triukšminga, dvokia. Dabar pradedu dieną gerokai smagiau“, – teigė Budapešte gyvenanti Marta Toth.
Tiesa, kelionė trunka ilgiau, bet keleiviai sako: per tą laiką gali išsitraukti kompiuterį ir pradėti dirbti, pavyzdžiui, išsiųsti elektroninius laiškus.
„Man tas maršrutas iš šiaurės pietų kryptimi labai tinka, galiu plaukdamas pasirengti darbui“, – tvirtino Benedekas Vasakas.
Kainuoja kiek mažiau negu du autobuso bilietai – 400 forintų (maždaug 5 litus). Bet gerai, kad tinka ir mėnesinis bilietas.
„Jeigu Dunojus įsitvirtins mūsų transporto sistemoje, įsigysime naujų laivų. Dabartiniai tik atnaujinti, jie 20–40 metų, skirtingi, nevienodo greičio“, – teigė Budapešto transporto bendrovės vadovas Davidas Vitezy.
Dabar laivai trimis maršrutais plaukia kas 30–40 minučių. Miestas iš Europos Sąjungos fondų išleido 2 mln. eurų, kad atnaujintų dokus, prieplaukas, pastatytų naujų.
Dabar iš viso veikia 15 prieplaukų, bet tiems, kurie dirba ir gyvena toliau nuo upės, kelionės laivu liks pramoga, o ne alternatyva metro, autobusui ar automobiliui.
Naujausi komentarai