Tarptautinė oro transporto asociacija (IATA) Lietuvos antžeminių aviacijos paslaugų bendrovei „Baltic Ground Services“ (BGS) suteikė ISAGO sertifikatą, taip patvirtindama sėkmingai baigtą jos visų antžeminio aptarnavimo procesų Vilniaus oro uoste auditą.
Lietuvos įmonė yra dešimta pasaulyje ir pirmoji Europoje antžeminio aptarnavimo bendrovė, gavusi ISAGO sertifikatą.
ISAGO (angl. IATA Safety Audit for Ground Operations) ̶ tai 2008 m. IATA sukurta antžeminio aptarnavimo įmonių audito programa, kurią sudaro tarptautiniu mastu pripažintų reikalavimų rinkinys, įvertinantis antžeminio aptarnavimo įmonės procesų vadybą ir kontrolės sistemą.
„Pastaraisiais metais ypatingą dėmesį skyrėme paslaugų kokybės gerinimui ir gautasis ISAGO sertifikatas patvirtina, kad šiandien jau esame pasiekę aukščiausią lygį, o mūsų aptarnaujamos oro bendrovės Vilniaus oro uoste gaus visus tarptautinius reikalavimus atitinkančias antžeminio aptarnavimo paslaugas“, - sakė „Baltic Ground Services“ direktorius Saulius Batavičius.
IATA sprendimą sertifikuoti BGS bendrovę priėmė po šešių dienų audito, kurį atlikto IATA sertifikuotos ISAGO audito komandos.
Pirmiausiai pagal 126 reikalavimus buvo vertinama BGS organizacinė sistema ir dokumentacijos vadyba. Šio etapo metu auditoriai tikrino, ar antžeminio aptarnavimo paslaugų teikėjas užtikrina tokį saugumo lygį, kuris atitiktų naujausią šios paslaugų srities praktiką.
Vėliau buvo atliktas antžeminio aptarnavimo operacijų Vilniaus oro uoste auditas. Jo metu BGS darbas buvo vertinamas pagal 360 kriterijų. Ši audito dalis vertino procesų vadybos sistemą, keleivių aptarnavimą ir jų bagažo priėmimą oro uoste, bagažo transportavimą, orlaivio pakrovimo kontrolę, orlaivių aptarnavimą ir pakrovimą, antžeminį transporto judėjimą, krovinių ir pašto pakrovimą bei kitus faktorius.
ISAGO standartas suteikia privalumų tiek oro linijoms, antžeminio aptarnavimo įmonėms, kontroliuojančioms institucijoms, tiek oro uostų vadovams. Besilaikant šio standarto, yra užtikrinami saugesni antžeminio aptarnavimo procesai, sumažinamas incidentų skaičius, reikia mažiau papildomo audito operacijų, mažinami kaštai, unifikuojami standartai, užtikrinama didesnė saugumo kontrolė ir aukštesni kokybės standartai. Be to, įvertinamos ir padidintos rizikos zonos, teikiant antžeminio aptarnavimo paslaugas.
Naujausi komentarai