Pereiti į pagrindinį turinį

Brangiausias prekės ženklas pasaulyje – „Coca-Cola“

2009-09-20 18:58
Brangiausias prekės ženklas pasaulyje – „Coca-Cola“
Brangiausias prekės ženklas pasaulyje – „Coca-Cola“ / Andriaus Ufarto (BFL) nuotr.

Brangiausių pasaulyje prekių ženklų reitinge šiemet pirmauja „Coca-Cola“. Šis prekės ženklas vertinamas 68,7 mlrd. JAV dolerių, 3 proc. daugiau negu metais anksčiau.

Antroje konsultacinės įmonės „Interbrand“ kasmet sudaromo reitingo vietoje yra IBM. Šios įmonės ženklas vertinamas 60,2 mlrd. JAV dolerių, t. y. 2 proc. daugiau negu pernai. Kitų reitingo lyderių ženklo vertė palyginamuoju laikotarpiu sumažėjo.

Trečioje vietoje šį kartą atsidūrė "Microsoft", kurios ženklą ekspertai įvertino 56,6 mlrd. JAV dolerių. Kaip teigiama "Interbrand" ataskaitoje, ženklo vertė, be kita ko, mažėja ir dėl to, kad "Internet Explorer" valdoma rinkos dalis laipsniškai mažėja.

Į šių metų lyderių penketuką taip pat pateko "General Electric" (47,8 mlrd. JAV dolerių, 10 proc. mažiau negu pernai) ir "Nokia" (34,9 mlrd. JAV dolerių, 4 proc. mažiau).

Į dešimtuką taip pat pateko "McDonald's", "Google", "Toyota", "Intel" ir "Disney". Pirmajame dešimtuke labiausai pabrango "Google" ženklas - 25 proc. iki 32 mlrd. JAV dolerių. Pernai brangiausiųjų penketukas atrodė taip: "Coca-Cola", "Microsoft", IBM, "General Electric" ir "Nokia".

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų