Pereiti į pagrindinį turinį

Eksporto skatinimo pinigai – į Rusiją

2014-08-20 09:45
BNS inf.
Kauno „Akropolyje“ dingo „Caritui“ suaukoti pinigai
Kauno „Akropolyje“ dingo „Caritui“ suaukoti pinigai / Tomo Urbelionio / BFL nuotr.

Kas trečią litą, skirtą naujų rinkų paieškoms, įmonės žada panaudoti parodoms Rusijoje, kuri Ūkio ministerijos dokumentuose vis dar yra viena iš prioritetinių eksporto krypčių, nes iš 311 paraiškų, pateiktų pagal Europos Sąjungos (ES) paramos priemonę "Naujos galimybės", 133 paraiškos yra susijusios su dalyvavimu Rusijoje vykstančiose parodose, informuoja "Verslo žinios".

Į šią rinką veržiasi alkoholinių gėrimų gamintojai "Italiana LT", "Kupiškio alus", "Volfas Engelman", maistininkai "Rūta" ir "Kauno grūdai" tekstilininkai "Kauno Baltija", "Omniteksas", "Eustilija", "Somnita", dešimtys transporto ir logistikos, informacinių technologijų, reklamos įmonių, farmacininkai, leidėjai, juvelyrai, kosmetikos gamintojai.

Kvietimas teikti paraiškas paskelbtas balandžio pabaigoje, kai Rusijos ir ES santykiai nebuvo taip labai subjurę, tačiau rugpjūčio pradžioje Lietuvos verslo paramos agentūra įmones dar sykį perklausė, ar, atsižvelgus į Rusijos embargą ES pagamintiems maisto produktams, jos neplanuoja atsisakyti dalyvavimo Rusijos organizuojamose parodose, pakeisti jas į parodas kitose valstybėse, tačiau tik dvi bendrovės - "Švenčionių vaistažolės" ir "Alma littera" - pareiškė, kad atsižvelgdamos į pasikeitusias aplinkybes parodose Rusijoje jos veikiausiai nebedalyvaus, dar pora dešimčių žadėjo pagalvoti, o 109 verslo įmonės Rusijos parodose apsisprendė dalyvauti.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų