Pereiti į pagrindinį turinį

„Kantar“: reklamos apimtys pirmąjį pusmetį augo 15 proc.

2023-08-03 11:14
BNS inf.

Reklamos apimtys žiniasklaidoje pirmąjį šių metų pusmetį, palyginti su tuo pačiu laiku pernai, augo 15 proc., labiausiai augimą lėmė televizijos ir interneto reklama, rodo „Kantar“ reklamos monitoringo duomenys.

freepik.com nuotr.

Reklamos apimtis labiausiai didino prekybos tinklai ir ryšio tiekėjai, sako „Kantar“ media ir reklamos monitoringo tyrimų vadovė Giedrė Juronienė.

„Tiek TV, tiek internete apsukas smarkiausiai didino prekybos tinklai – ši kategorija per pusmetį augo net 80 proc. Taip pat spurtavo ryšio tiekėjų segmentas“, – pranešime teigia G. Juronienė.

Televizijoje per pusmetį buvo ištransliuota 1,6 mln. reklamos klipų – 16,1 proc. daugiau nei pernai, interneto reklama augo 15,6 proc. iki 7 mlrd. parodymų, radijo stotys sausį–birželį ištransliavo 3,9 proc. daugiau reklamos – beveik 5,9 mln. sekundžių.

Kino reklamos padaugėjo 19,1 proc. iki 277 tūkst. reklaminių klipų, lauko statinės reklamos vidutinis vienos dienos plotas išaugo 4 proc. – vidutiniškai per dieną lauko reklamos stenduose Lietuvoje buvo 24,9 tūkst. kvadratinių metrų reklamos.

Spaudoje reklamos sumažėjo 3,1 proc. – laikraščiuose jos plotas mažėjo 4,3 proc., o žurnaluose – traukėsi 1,3 proc. Degalinėse reklamos kiekis nesikeitė.

Tarp didžiausių reklamdavių šį ketvirtį buvo visi didieji prekybos centrai – „Lidl“, „Maxima“ ir „Iki“, jie užima tris pirmąsias pozicijas, dešimtuke yra ir „Rimi“. Be to, sąraše yra trys didieji telekomunikacijų operatoriai „Tele2“ ir „Telia“, taip pat „Eurovaistinė“, „Valentis“ ir „Camelia“ bei „Kesko Senukai“. 

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų