„Keliauk Lietuvoje“: 1,7 mln. eurų nėra „Michelin“ atstovų apsilankymo kaina

Viešojoje erdvėje paskelbus apie „Keliauk Lietuvoje“ planus įsigyti Lietuvos gastronomijos sektoriaus vertinimo ir rinkodaros priemonių paslaugų už beveik 1,7 mln. eurų, imta spekuliuoti, kad tai gali būti kaina už „Michelin“ įvertinimą, kurio Lietuvoje dar neturi nė vienas restoranas.

Vis tik „Keliauk Lietuvoje“ Turizmo rinkodaros ir komunikacijos skyriaus vadovė Dovilė Seliukė tvirtina, kad informacijoje yra pateikiama ne „Michelin“ atstovų apsilankymo kaina, o šiuo atveju paskelbta bendra viešojo pirkimo – sutarties suma, kurios galiojimas yra 3 metai.

„Nurodyta suma yra numatoma 3 metams, po tuo slepiasi tiek vertinimas, tiek viešinimas tiek kiti papildomi veiksmai, kurie gali nutikti per būsimus trejus metus. Norime akcentuoti, kad viešojo pirkimo suma, nėra lygi sutarties sumai ar kainai, tai yra skirtingi dalykai“, – ELTAI teigė D. Seliukė.

Norime akcentuoti, kad viešojo pirkimo suma, nėra lygi sutarties sumai ar kainai, tai yra skirtingi dalykai.

 

„Kaip jau minėjome, šioje sumoje slepiasi visi su „Michelin“ atėjimu susiję klausimai artėjantiems 3 metams”, – pažymėjo ji.

D. Seliukė tikino, kad konkretūs susitarimai ir sutartys kol kas vis dar yra konfidencialumo stadijoje, taip pat informacija dėl „Michelin“ atėjimo į Lietuvą vis dar negali būti atskleista.

„Akivaizdu, kad procesai vyksta, tačiau nieko konkretinti dar negalime. Tikėkimės, kad šiais metais galėsime pasidžiaugti rezultatais”, – sakė „Keliauk Lietuvoje“ atstovė.

„Kalbant apie patį pirkimą, šiuo metu yra rengiami pirkimo dokumentai, viešasis pirkimas dar nėra pradėtas, tačiau yra įtrauktas į planuojamų pirkimų suvestinę. Pirkimą planuojame pradėti antrojo ketvirčio pradžioje, todėl šiai dienai, niekas dar nėra paskelbta, tiesiog įtrauktą į sąrašą”, – aiškino ji, pažymėjusi, kad dėl konfidencialumo daugiau informacijos suteikti negali.

ELTA primena, kad ekonomikos ir inovacijų ministrė Aušrinė Armonaitė praeitų metų pabaigoje sakė, jog Lietuvoje 2024 m. turėtų atsirasti pirmasis restoranas su „Michelin“ įvertinimu. Jos teigimu, tokio restorano atsiradimas paskatintų atvykstančiųjų turistų srautus grįžti į priešpandeminį lygį.

„Michelin“ gidas, tai – prestižinis geriausius pasaulio restoranus įvertinantis leidinys, nuo 1900 m. leidžiamas Prancūzijoje.



NAUJAUSI KOMENTARAI

G

G portretas
Tai kad pasaulyje tendencija atsisakyti to vertinimo.jau dabar matau kaip skrenda anglai ar amerikiečiai pavalgyti...gal sakau ne restoranu turime pritraukti turistus.
VISI KOMENTARAI 1

Galerijos

Daugiau straipsnių