Didelę apyvartą turinčių verslininkų specialistai suskaičiuoja daugiau nei du šimtus ir pastebi, kad tiekiamos produkcijos kiekis auga. Tačiau perspėja, kad dirbti tarptautinės konkurencijos sąlygomis gali ne visi.
Kulinarinių knygų autorė ir laidų vedėja Beata Nicholson jau šimtus knygos „Taste Lithuania“ egzempliorių pardavė elektroninės prekybos tinkle „Amazon“. Pasak Beatos, knygą apie lietuviškus valgius ji parašė būtent užsienio auditorijai, o „Amazon“ – tiesiausias kelias ją pasiekti.
„Pagrindinė priežastis, kodėl nusprendžiau naudotis „Amazon“ platforma buvo ta, kad aš prieš dvejus metus išleidau anglišką savo knygą, kuri yra skirta visų pirma Amerikos rinkai, bet mes išsiunčiame knygas į Ameriką, į būtent „Amazon“ sandėlius ir tada žmogus įsigyja knygą mano „Taste Lithuania“ per „Amazon“ platformą, jiems ta knyga išsiunčiama“, – pasakojo kulinarinių knygų autorė Beata Nicholson.
Įmonė „BIOK laboratorija“ savo produktus parduoda tiesiai „Amazon“, užtikrindama tiekimą į elektroninės prekyvietės sandėlius, iš kurių jie produkciją ir išskirsto.
„Bet manau, tai yra labai geras reklamos kanalas, kadangi žmonės tiesiog pastebi tą prekę ieškodami sau įdomių įvairių pasiūlymų, paskui jie tą prekę atranda ir kituose kanaluose, mažmeninėje prekyboje. Tai yra ne tik, kad prekybos, bet ir reklamos bei komunikacijos kanalas“, – sakė „BIOK laboratorijos“ direktorė Romualda Stragienė.
Prekiauti „Amazon“ galima trimis būdais: parduoti prekes pačiai elektroninei parduotuvei, pačiam prekiauti kaip pardavėjui ir prekes pardavinėti per trečiąsias šalis. Nors, pasak specialistų, tarptautinėje platformoje konkurencija didžiulė, pastebima, kad Lietuvos rinka pajėgi konkuruoti. Didelę apyvartą turinčių lietuviškų paskyrų specialistai suskaičiuoja per du šimtus.
„Nuo euro įvedimo, nuo to momento, kai lietuviškos įmonės įgijo galimybę lengvai užsiregistruoti „Amazon“ ir jų sąskaitos pilnai tiko „Amazon“ paskyroms atidaryti, tai mes matom bumą. Tokių stambių, rimtai dirbančių paskyrų „Amazon“ galima suskaičiuoti apie du šimtus. Reikia turėti omenyje, kad visos operacijos, susijusios su prekyba „Amazon“ ir prekyba internetu apskritai Lietuvoje, vis dar yra gerokai pigesnės už tas pačias operacijas Britanijoje, Vokietijoje ir kitose brandžiose rinkose“, – pabrėžė elektroninės komercijos konsultantas Vytautas Vorobjovas.
Pasak verslininkų, prekybos sistema „Amazon“ sudėtinga, o prekes transportuojant į sandėlius būtina laikytis giežtų taisyklių.
„Aš nesakyčiau, kad jie yra labai griežtesni, paprasčiausiai yra šiek tiek specifiniai ir juos reikia padaryti visus, tai tuo skiriasi nuo kai kurių įmonių, dalis įmonių akceptuoja kai kuriuos dalykus, šitoje vietoje nukrypimai netoleruojami beveik visai“, – teigė „Rhenus Logistic“ direktorius Arūnas Bertašius.
Specialistų teigimu, „Amazon“ platformoje dominuoja trys lietuviškų prekių grupės: drabužiai, elektronika ir kosmetika.
Naujausi komentarai