Pereiti į pagrindinį turinį

„Maximos“ pardavimai didėja

2009-03-21 21:43
„Maximos“ pardavimai didėja
„Maximos“ pardavimai didėja / Aliaus Koroliovo nuotr. Vien tik Lietuvoje prekybos centrų „Maxima“ apyvarta siekė 6,4 mlrd. litų.

Nepaisant šalį smaugiančio ekonominio sunkmečio, bendrovė „Maxima grupė“ pagerino savo rezultatus. Pernai, palyginti su 2007 m., įmonių grupės apyvarta padidėjo maždaug 1,8 mlrd. litų.

Pardavimai perkopė 10 mlrd.

Bendrovės pranešime teigiama, kad nepaisant bendro vartojimo sulėtėjimo, pernai prekybos tinklo „Maxima“ parduotuvėse pirkėjų daugėjo.

Pagal finansinius skaičiavimus, „Maxiam grupės“ apyvarta 2008 m. augo 25,7 proc. ir viršijo 10 mlrd. litų, tai yra 1,8 mlrd. litų daugiau nei 2007 m., kai grupės apyvarta buvo 8,18 mlrd. litų, skaičiuojant su PVM.

„Mažmeninės prekybos, kaip ir viso šalies verslo, padėtis smarkiai keičiasi. Ekonominis nuosmukis gerokai pakoregavo ir mūsų finansinius rezultatus, kurie per paskutinius tris 2008-jų mėnesius buvo prasčiausi per visus metus. Spalio mėnesį augimas buvo 21,7 proc., o gruodį - jau tik 10,8 proc“, - sakė „Maxima grupės“ generalinis direktorius Mindaugas Bagdonavičius. Tačiau, palyginti su 2007 m., bendra „Maxima“ prekybos tinklų apyvarta pernai didėjo - tam esą įtakos turėjo naujų parduotuvių atidarymas bei kainų politika.

Pasikeitimų dar bus

„Manome, pirkėjų palankumą prekybos tinklui lėmė tai, kad mes laiku reagavome į rinkos pokyčius bei sugebėjimas patenkinti pasikeitusius žmonių vartojimo poreikius“, - teigė M. Bagdonavičius. Anot jo, apyvartą išlaikyti padėjo ir praėjusių metų viduryje atliktas vidinių resursų bei valdymo mechanizmo optimizavimas: peržiūrėtos investicijos, pakoreguota tinklo plėtra, įdiegtos darbo našumo didinimo priemonės.

Šiais metais ypatingą dėmesį skirsime vietos gamintojų produkcijai“, - tikino „Maxima grupės“ direktorius. Lietuvoje prekybos tinklas glaudžiau bendradarbiaus su nacionaliniais gamintojais, patikėdamas jiems tinklui tiekiamų kulinarijos bei konditerijos produktų gamybą.

Palyginti su 2007 m., prekybos įmonių grupės 2008 m. pirmojo ketvirčio pardavimai augo 35,1 proc., antrojo - 29,1 proc., trečiojo - 24,6 proc., ketvirtojo - 16,8 proc.

Apyvarta didėjo ir užsienyje

Mažmeninės prekybos bendrovės „Maxima LT“ pardavimai Lietuvoje analizuojamu laikotarpiu taip pat augo 25 proc. ir sudarė 6,4 mlrd. litų. 2008 m. pirmojo pusmečio apyvarta, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu 2007 m., didėjo 31,8 proc., antrojo pusmečio - 19,8 proc., o tai atitinkamai sudarė 3,07 mlrd. ir 3,34 mlrd. litų.

Beveik 20 proc. augo ir bendrovės „Maxima Latvija“ apyvarta - nuo beveik 2 mlrd. litų 2007 m., iki 2.4 mlrd. litų 2008 m.

„Maxima Eesti“ apyvarta kito sparčiausiai Baltijos šalyse - augo net 43,2 proc. ir siekė beveik 1 milijardą litų.

„Maxima Bulgaria“ apyvarta praėjusiais metais augo 38,5 proc. Bendrovė gavo 232 mln. litų pajamų.

Bandrovės „Ermitažas“ pardavimai per analizuojamą laikotarpį taip pat augo - 49,1 proc. ir siekė beveik 250 mln.

„Maxima grupė“ valdo mažmeninės prekybos verslą Baltijos šalyse ir Bulgarijoje, kurį sudaro 430 prekybos centrų Lietuvoje - 231, Latvijoje - 125, Estijoje - 51, Bulgarijoje - 24. Visose bendrovėse dirba per 27 tūkst. darbuotojų.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų