Pereiti į pagrindinį turinį

Mažėja skundų dėl neteisingai perskaičiuotų kainų

Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba praneša, kad skundų dėl neteisingai perskaičiuotų kainų mažėja. Tarnyba primena, kad pereinant prie euro vartotojai nepamirštų stebėti, ar prekių bei paslaugų kainos perskaičiuojamos teisingai. Apie nepagrįstai padidintas kainas ir kitus pažeidimus gyventojai raginami pranešti tarnybai.

Vytauto Liaudanskio nuotr.

Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba praneša, kad skundų dėl neteisingai perskaičiuotų kainų mažėja. Tarnyba primena, kad pereinant prie euro vartotojai nepamirštų stebėti, ar prekių bei paslaugų kainos perskaičiuojamos teisingai. Apie nepagrįstai padidintas kainas ir kitus pažeidimus gyventojai raginami pranešti tarnybai.

Socialiniuose tinkluose žmonės teigia pastebėję, kad įvedus eurą, pavyzdžiui, kai kuriose kavinėse ir restoranuose kainos šiek tiek padidėjo. Taip pat fiksuojama, kad truputį pabrango loterijos bilietai, kai kurių grožio salonų paslaugos.

Vartotojų teisių apsaugos tarnyba teigia, kad padidėjusias kainas verslininkai dažniausiai pagrindžia ir už tai jie nėra baudžiami. Pasak tarnybos, maždaug trečdalis iš visų sulaukiamų skundų yra dėl neteisingai konvertuotų kainų iš litų į eurus.

Vartotojų teisių apsaugos tarnyba primena, kad pastebėjus pažeidimų vartotojai kreiptųsi į tarnybą telefonu arba į artimiausią skyrių.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų