Ministras: dabartinis mokestis įkalino vairuotojus taršiuose automobiliuose

Grįžti į straipsnį

Vitalijus

Vitalijus portretas
Jei dyzelinis automobilis turi neišpjautus filtrus bei katalizatorius, tai taršos rodikliai nebus dideli ir nekiltų problemų tiek, bet realiai didelė dalis nebeturi jų, tad ir tarša jaučiama. Krovininis transportas taip pat taršus, tad problemą reikia spręst ne vien persodinant į elektromobilius (katrie ne ką mažiau taršūs ekologiniu atveju - baterijos praktiškai neperdirbamos ir ES jau atsiranda elektromobilių sąvartynai, kur nauji auto išmesti - pigiau apsimoka imti naują automobilį, o jo gamybos kaštai ne ką labai maži už kitų), bet tvarkant gatvių, kelių pralaidumą, vengiant grūsčių bei prastovų - šis klausimas, matomai, paskutinėj vietoj, nes labiausiai užburia žodžiai 'ES direktyvos, baudos ir įsipareigojimai'. Jei paviršutiniškai pasirašomi dokumentai, tai niekas nekaltas, bet paskui dirti kailį nuo eilinių piliečių yra amoralu. Neabejoju, Simonas Gentvilas yra eilinis tauškutis, realiai nesusidūręs su gyvenimiška patirtim bei proteguotas savo tėvelio pageidavimu.

Anatolijus

Anatolijus portretas
Tokia yra ministro logika. Jis nori būti pirmas Europos sąjungoje.Jis net negalėjo atsakyti į žurnalistės klausimą, kurie automobiliai: dyzelinai ar benzininiai daugiau teršia orą. O vokiečiai ištyrė, kad paėmus gamtos taršos pėdsaką, Teslos ir Mercedes dyzelinio automobilių, nuo pagaminimo iki 150 tūkstančių eksploatacijos, Merso yra 3 kartus mažiau...

Raimondas

Raimondas portretas
Jei kažks atimama tai turi būti ir kompensuojama, Nes tada valdžios veiksmai yra gyvenimo sąlygų bloginimas, už ką rinkėjai nepadėkos. Nemokamas visuomeninis transportas būtų ta alternatyva.

prietranka ne ministras

prietranka ne ministras portretas
pvz.as tokios sveikatos judejimui,kad man aut.butynas,su savo dyzeliuku i parduotuve ar poliklinika,o mano dyzeliukas jau 20 m.amziaus,maziau tarsaus isigyt,jokios galimybes nebent valdzia ismestu kokia pasalpele15tukst.euriuku,kokiam elektriniui tada gal but,o dabar tik mokesciai-mokesciai,o is ko moket...

Teisejas

Teisejas portretas
Tikriausiai ministras blogai naktimis miega ir ne visi galvos smegenų pusrutuliai dirba. Jo žodžiai -"Čia yra mitas, kad už vidutinio automobilio sumą negalima nusipirkti automobilio po taršos mokesčio riba." Ti kad ta riba 100 g/kg .Užmetus aki i nauju automobiliu co2 išmetima galima pamatyti kad net ir tas Toyota prius po taršos mokesčio riba nepatenka (103g/kg) kaina 30000e. Tai ka jau bekalbėti apie naudotas mašinas, jei ir už naujus hibridinius teks moketi. Gerai galima pasirinkti koki "kibira" kur susirietes gali tik važiuojant tilpti ir rastum toki automobili kuris tilptu po mokesčio lubomis, bet tai lai pac ministras su tokiom mašinom ir važinėja. Praeita valdžia irgi manė kad ivedus registracijos mokesti kažkas pasikeis. Dabartinė irgi tokias drambliuko svajones turi.

Nuomonė

Nuomonė portretas
Ne ministras, o kažkoks kvailys. Sprendžia apie visus is savo atlyginimo ( o gal ir nedarbinių be pajamų) aukščio. Pasodint tokį porai metų ant minimumo ar pensijos, tuoj kitaip užgiedos.

Galerijos

Daugiau straipsnių