Molėtuose įsikūrusi picerija „Donatelo“ atlieka neįprastą eksperimentą. Užuot atnešę įprastą sąskaitą, restorano padavėjai klientams siūlo patiems nustatyti maisto kainą.
Anot picerijos direktorės Irenos Juškienės, akcija pateisino vadovų lūkesčius ir paneigė nuomonę, kad mūsų šalyje po tokios akcijos bet kuri viešojo maitinimo įstaiga būtų priversta užsidaryti.
„Nors tiksliai nežinojome, ko galime tikėtis, pirmoji akcijos savaitė praėjo sklandžiai. Iš pradžių lankytojai buvo kiek nustebinti mūsų pasiūlymo, tačiau vėliau akciją priėmė kaip smagų eksperimentą. Įdomiausia tai, kad jie labai mažai koreguoja meniu parašytas kainas, – pasakojo restorano direktorė. – Tiesa, mes pažįstame daugumą savo lankytojų, todėl žinome, kad mūsų eksperimentas nepasibaigs kaip sostinėje kadaise vykusi oranžinių dviračių akcija“.
I. Juškienės teigimu, ši akcija padeda picerijos vadovams tinkamai įvertinti klientų poreikius ir galimybes, sužinoti, kaip jie vertina restorano maistą bei aptarnavimą.
Kai kuriuose užsienio šalių restoranuose tokia praktika taikoma nuolatos. Lietuvoje tokie bandymai – tik laikinas eksperimentas ir vis dar yra naujovė.
Akcija truks iki spalio 15 d.
Naujausi komentarai