Pereiti į pagrindinį turinį

Nuosmukį pajuto ir vaikiškų prekių pardavėjai

2009-05-05 15:57
Nuosmukį pajuto ir vaikiškų prekių pardavėjai
Nuosmukį pajuto ir vaikiškų prekių pardavėjai / Redakcijos archyvo nuotr.

Paveikti smarkiai mažėjančio vartojimo, vaikiškų prekių pardavėjai šiandien gali tik pasvajoti apie dar praėjusių metų viduryje turėtus apyvartų augimus. Bendrovė „Kotryna“, siekdama išgyventi krizinį laikotarpį, mažina veiklos sąnaudas ir kardinaliai keičia savo prekybos tinkle parduodamų prekių kainas.

Anot bendrovės „Kotryna“ komercijos direktorės Sigitos Nanartavičienės, bendrovės valdomo mažmeninės prekybos tinklo, kuris apima „Kotryna“, „Mažylio pasaulis“, „Cipollino“, „Vaikų miestas“ parduotuves, apyvartos kritimas, palyginti praėjusių ir šių metų vasario - kovo mėnesius, siekė 33 proc. Tai yra didžiausias nuosmukis per pastaruosius penkerius metus. Kaip ir kitas mažmeninės prekybos sritis, taip ir sėkmingą prekybą vaikų prekėmis „pakirto“ blogėjanti šalies ekonominė situacija ir vartotojų baimės.

Suprantama, jog vaikų prekių rinkos dalyviai nesėdi sudėję rankų ir ieško būdų kaip išgyventi krizės sąlygomis. Populiariausia ir dabar plačiausiai taikoma, deja, jau varginanti pirkėją, pirkimo skatinimo priemonė – įvairios trumpalaikės akcijos.

Tai įvertinusi, bendrovė „Kotryna“ skatina ne stichišką, o racionalų pirkimą ir mažina paklausiausių prekių kainas visame savo prekybos tinkle. „Atsižvelgdami į šių dienų situaciją bei vartotojų norą įpirkti kokybišką prekę, kardinaliai mažiname būtiniausių vaikiškų prekių kainas visose mūsų „Vaikų miestas“, „Cipollino“, „Kotryna“ ir „Mažylio pasaulis“ parduotuvėse. Vežimėlių, lovyčių, saugos ir maitinimo kėdučių, kūdikių priežiūros priemonių, drabužėlių naujagimiams kainas sumažinome iki 25 proc.“ – vylėsi S.Nanartavičienė.

Nors Lietuvoje praėjusiais metais gimė beveik 3000 kūdikių daugiau nei užpernai, nuo šių metų pradžios vaikiškų prekių rinka tik traukėsi. „Vargu, ar šiandien įmanoma užauginti vaikutį, pavyzdžiui, be vežimėlio ar lovelės, tačiau jų pardavimas sumažėjo 1,5 karto“, – neslėpė bendrovės stambių prekių vadybininkas Julius Dobrovolskis.

Nemaža dalis vaikiškų prekių pirkėjų dėl sumažėjusios perkamosios galios priversti rinktis pigesnes arba net ir dėvėtas prekes. „Remiantis naujausios mūsų atliktos apklausos rezultatais, daugiau nei 44 proc. nuolatinių pirkėjų teigia, kad dabar renkasi pigesnes nei iki šiol arba nenaujas panašių funkcijų vaikiškas reikmes“, – sakė J.Dobrovolskis.

„Kotryna“ atstovas pripažino, kad šiandien dėvėtų vaikiškų prekių prekiautojus jau laiko rimtais konkurentais.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų