Manoma, kad labiausiai plėsis erdvės, skirtos pramogoms. Be to, dėl elektroninės prekybos populiarėjimo, ketinama atsisakyti didelių gabaritų prekių.
Pasak specialistų, prekybos ir laisvalaikio centrai atsinaujindami daugiausiai dėmesio kreipia į pramogų ir restoranų zonas, nes keičiantis gyventojų įpročiams, žmonėms reikalingos kitokios pramogos, todėl centrų valdytojai intensyviai sprendžia, kokių naujovių pasiūlyti.
Tuo metu plotas, skirtas kavinėms ir restoranams, po truputį mažėja, nes verslininkai neišnaudoja labai didelių erdvių, jiems patrauklesnės mažesnės kavinės su mažiau staliukų.
Specialistai atkreipia dėmesį, kad įsigalint elektroninei prekybai, laisvalaikio ir prekybos centruose nebeliks didelių prekių tokių kaip žoliapjovės ar skalbimo mašinos. Parduotuvėse bus galima įsigyti smulkių daiktų, o didžiuosius prekybininkai pasiūlys užsisakyti internetu.
Naujausi komentarai