Pereiti į pagrindinį turinį

„Rimi“ pasirinko žiniasklaidos partnerius – darbus tęs su „Havas Media“

2022-02-15 16:28
DMN inf.

Prekybos tinklas „Rimi“ pasirinko žiniasklaidos planavimo ir skaitmeninės rinkodaros partnerius Lietuvoje. Sutartį pratęsė su konkursą laimėjusia „Havas Media“ agentūra.

„Rimi“ pasirinko žiniasklaidos partnerius – darbus tęs su „Havas Media“
„Rimi“ pasirinko žiniasklaidos partnerius – darbus tęs su „Havas Media“ / Organizatorių nuotr.

Konkurso metu „Havas Media“ agentūra įrodė, kad veikdama įtemptoje konkurencinėje aplinkoje daug dėmesio skiria nuolatiniam atsinaujinimui, turi stiprų mažmeninės prekybos rinkos supratimą ir geriausiai atitinka mūsų augančios bendrovės poreikius, kurių vienas svarbiausių – lankstumas ir gebėjimas veikti labai greitai“, -   sako Dalia Čenkienė, „Rimi Lietuva“ rinkodaros ir viešųjų ryšių vadovė.

Andrius Barakūnas, „Havas Media“ vadovas džiaugiasi konkurse išlaikyta lyderyste. Anot jo, dauguma klientų ieško strateginio požiūrio ir integruotų komunikacijos sprendimų, o lemiamu veiksniu vis dažniau tampa agentūros turimos skaitmeninės kompetencijos.

„Pastarieji metai tik įrodė mūsų prognozes – skaitmeniniai sprendimai ir su jais susijusių kompetencijų stiprinimas agentūroje tampa reikšmingu konkurenciniu pranašumu. Nuosekliai investavome į šios srities talentų auginimą, todėl laimėtas konkursas ir parodytas kliento pasitikėjimas – geriausias mūsų visos komandos darbo įvertinimas“, – sakė A. Barakūnas.

Prekybos tinklas „Rimi“ šiuo metu Lietuvoje turi 79 parduotuves bei elektroninę parduotuvę Rimi.lt, jose kiekvieną savaitę apsilanko daugiau nei 3 mln. pirkėjų. Palengvinti pirkėjų kasdienybę siekianti „Rimi“ savo veikloje ypatingą dėmesį skiria tvarumo sprendimams ir sveikesnių pirkėjų mitybos įpročių skatinimui.

Tarp „Havas Media“ agentūros klientų: „SEB“ bankas, „Apple“ įgaliotasis platintojas „AVAD Baltic“, „Jacobs Douwe Egberts“, „Red Bull“, „Enefit“, „Hyundai“, „KRKA“ ir kiti.

„Havas Media“ priklauso tarptautinei „Havas“ komunikacijos grupei.

„Havas“ yra viena iš didžiausių pasaulyje komunikacijos grupių, kurios apyvarta 2020 m. viršijo 2 mlrd. Eur. Grupei priklausančios įmonės veikia daugiau nei 100 šalių, jose dirba virš 19 tūkst. darbuotojų, iš kurių daugiau nei 250 Baltijos šalyse.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų