Direkcija ketina konsultuotis su rinka dėl ruožo Utenoje – nuo 93,7 iki 95,7 kilometro – rekonstrukcijos. Darbus ketinama užbaigti 2024 metais.
Susisiekimo ministras Marius Skuodis yra sakęs, kad bent vienos atkarpos rekonstrukciją Utenoje planuojama pradėti dar šių metų antroje pusėje.
LAKD teigimu, nuo praėjusių metų rudens projektuojama kelio atkarpa tarp Molėtų ir Utenos (nuo 64,3 iki 93,7 km), pradedamas projektuoti ir 42,8 km ilgio ruožas tarp Riešės ir Molėtų (21,5–64,3 km) – už 768 tūkst. eurų penkis jo ruožus projektuoja „Plentprojektas“.
Kelias bus trijų eismo juostų, bus pertvarkytos sankryžos, įrengtos automobilių poilsio ir autobusų sustojimo aikšteles, pėsčiųjų perėjos, apsauginiai atitvarai ir kitos eismo saugumo priemonės, įvertinti ir karinio mobilumo poreikiai.
Ruožas nuo Molėtų iki Utenos, įskaitant ir Utenos miestą, turėtų būti baigtas 2024 metais, o ruožas tarp Riešės ir Molėtų bus sutvarkytas iki 2025 metų.
Magistralė yra viena pagrindinių šalies transporto arterijų, vedančių iš sostinės į aplinkines savivaldybes. Šis kelias vienas problemiškiausių Lietuvoje, bene vienintelis su cementbetonio danga, kuri šiuo metu jau yra susidėvėjusi, deformuota ir kelia pavojų eismo saugai.
Naujausi komentarai