Iš „Ryanair“ – nemaloni žinia vėluojantiems: gali tekti susimokėti baudą Pereiti į pagrindinį turinį

Iš „Ryanair“ – nemaloni žinia vėluojantiems: gali tekti susimokėti baudą

Dar neįlipus į lėktuvą – bauda. Pigių skrydžių bendrovė „Ryanair“ įvedė 100 eurų sankciją keleiviams, kurie prie registracijos stalo atvyks likus mažiau nei 40 minučių iki skrydžio. Aviacijos ekspertas tikina, jog šitaip bendrovė siekia taupyti laiką ir pinigus. Tačiau advokatas įžvelgia, kad bauda gali prasilenkti ir su įstatymais, ir su vartotojų teisėmis.

Iš „Ryanair“ – nemaloni žinia vėluojantiems: gali tekti susimokėti baudą
Iš „Ryanair“ – nemaloni žinia vėluojantiems: gali tekti susimokėti baudą / Asociatyvi E. Ovčarenko/BNS ir freepik nuotr.

Pats „Ryanair“ nekomentuoja sprendimo.

„Matau šį jų žingsnį link to, kad kuo daugiau žmonių laikytųsi grafiko ir „Ryanair“ galėtų užtikrinti, kad tiek greitai apsisuka, tiek išskrenda laiku, tiek parskrenda laiku. Tikslas yra, kad lėktuvas stovėtų kuo mažiau ant žemės“, – teigė Nacionalinės aviacijos asociacijos vadovas Aleksandras Nemunaitis.

Naujovė kelia įvairių reakcijų tarp keleivių. Vėluojančių laukti nemėgsta, bet jų kailyje atsidūrę mokėti baudos nenori.

Skrydžių kompensacijų valdymo bendrovės advokatas teigia, kad „Ryanair“ bauda gali prasilenkti ir su įstatymais, ir su vartotojų teisėmis.

Visas LNK reportažas – vaizdo įraše:

„Jeigu žmogus atvyko vėliau į oro uostą, bet dėl to niekas nepavėlavo, skrydis įvyko laiku, kodėl taikyti jam baudą“, – svarstė advokatas Nerijus Zaleckas.

„Avialinijos pasilieka teisę ir tu matai, kad lėktuvas vis dar stovi, tau atrodo, kad tu spėji, bet jie turi teisę tiesiog neleisti tavęs į lėktuvą“, – aiškino A. Nemunaitis.

Tačiau ir baudos suma kelia klausimų: ar keleivis mokės tam, kad mokėtų, ar bauda padengs aviakompanijos patirtą žalą?

„Jei yra bauda, sankcija, kad ji būtų pagrįsta“, – kalbėjo Vartotojų teisių apsaugos tarnybos vadovė Goda Aleksaitė.

„Ryanair“ gali prašyti atlyginti žalą, kurią realiai patyrė – turėjo sumokėti kažkokį mokestį oro uostui ir panašiai. Jeigu jokios žalos nepatyrė, tai nėra pagrindo taikyti baudą“, – tikino advokatas.

Vartotojų atstovai aiškina, kaip ir su kiekviena taisykle avialinijos privalo tinkamai informuoti, o keliautojai nepatingėti susipažinti.

„Dažnai taisyklės yra rašomos smulkiomis raidelėmis, vartotojas varnelę uždeda ir nesigilina, neskaito teksto“, – sakė G. Aleksaitė.

„Ryanair“ sankcijas vėluojantiems jau įtraukė į savo taisyklių sąrašą. Jas perskaityti galima bendrovės tinklalapyje. Nespėjus į skrydį, vartotojų atstovai rekomenduoja pirma susisiekti su aviakompanija.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
dd

je patis pastovei veloja, valandai minimum, o ten kol visi susodins savo siknos ir ras vetos tasems, iseina dvi.
0
0
Visi komentarai (1)