Kelioms dešimtims mokamos televizijos paslaugas teikiančių įmonių Lietuvos perėjimas nuo analoginės antžeminės prie skaitmeninės televizijos- unikalus šansas per trumpą laiką gerokai pagausinti savo abonentų gretas.
Prognozuojama, kad dėl šių pokyčių šalies mokamos televizijos rinką šiemet išaugins bent 10 proc. - dalis spalį be televizijos liksiančių šeimų, tikėtina, nuspręs užsisakyti mokamą televiziją, pvz., kabelinę, palydovinę ar teikiamą interneto tinklais, penktadienį rašo „Verslo žinios“.
Dėl šių maždaug 100 tūkst. namų ūkių, kurie gali pasirinkti mokamos televizijos paslaugą, ir grumiasi būrys mokamos televizijos tiekėjų - kabelinės televizijos, „Viasat“, „Teo Lt“ ir kiti.Tiesa, kol kas ryškiu naujų klientų prieaugiu įmonės pasigirti negali - nors valstybinė perėjimo „prie skaičiaus“ viešinimo kampanija jau senokai ragina žmones nedelsti, kol kas žiūrovai daryt sprendimų neskuba.
Palydovinės televizijos paslaugų teikėjos „Viasat“ Baltijos šalių rinkodaros vadovas Mindaugas Gumauskas skaičiuoja, kad Lietuvoje yra apie 1,1 mln. namų ūkių, iš jų apie 26 proc., arba maždaug 280 tūkst. šeimų šiuo metu mato analoginę antžeminę televiziją.
Naujausi komentarai