Pereiti į pagrindinį turinį

Terminale bus daugiau keltų

2017-02-21 14:14

Tikėtina, kad jau šią vasarą Centriniame Klaipėdos terminale švartuosis daugiau keltų nei iki šiol. Bendrovė „DFDS Seaways“ į terminalą ketina perkelti „švediškąją“ keltų liniją. Rengiantis pokyčiams daug dėmesio skiriama ir, kaip numatoma, didesniems automobilių srautams vienoje magistralinių miesto gatvių.

Mero susitikimas dėl naujos keltų linijos

Ruošiasi permainoms

Akcinė bendrovė „DFDS Seaways“ po kelių mėnesių vieną savo keltų linijų tarp Lietuvos ir Švedijos ketina perkelti į Centrinį Klaipėdos terminalą.

Todėl jau dabar svarstoma, kaip užtikrinti, kad šios permainos nesąlygotų automobilių spūsčių ar kitokių panašių problemų miesto gatvėse.

Laukiančias permainas ir pasirengimą joms antradienį aptarė uostamiesčio meras Vytautas Grubliauskas, bendrovės „DFDS Seaways“ vykdantysis direktorius Jonas Nazarovas ir bendrovės „Centrinis Klaipėdos terminalas“ generalinis direktorius Karolis Grigalauskas.

Situacija keisis

„Mes labai rimtai ir atsakingai vertiname situaciją, kuri yra šiuo metu, kai į Centrinį terminalą kol kas atplaukia tik linija iš Kylio. Vasaros pradžioje, kai bus perkelta ir linija, jungianti Klaipėdą su Švedija, situacija truputį natūraliai keisis“, – neabejojo miesto vadovas.

V.Grubliausko teigimu, šiuo metu, kai linijos iš Kylio keltai švartuojasi Centriniame Klaipėdos terminale, situacija nėra dramatiška ir nekelia nesuvaldomų transporto srautų pasiskirstymo, tačiau miesto vadovas neabejojo, kad visos suinteresuotos šalys privalo padaryti viską, jog vėliau netektų ūmios situacijos bandyti spręsti žaibiškai.

Susitikimo metu pasikeista keltų atvykimo ir išvykimo tvarkaraščiais, aptartas ir atvykstančių bei išvykstančių transporto priemonių srautų įsiliejimo į miesto gatves klausimas.

Transporto koridoriaus svarba

Perkėlus „švediškąją“ liniją, transporto srautai neturėtų sutapti su miesto piko valandomis, tačiau akcentuota būtinybė reguliuoti automobilių srautą, išvažiuojantį iš terminalo ir įsiliejantį į miesto transporto srautą.

„Bendru balsu mes konstatavome ir kitą dalyką – tai neišvengiamai dar kartą liudija svarbą vadinamojo 9B transporto koridoriaus“, – akcentavo V.Grubliauskas.

Meras pridūrė, kad minėto transporto koridoriaus, nuo Baltijos prospekto ir Minijos gatvės sankirtos iki pat Jakų, svarba auga kasdien, o Baltijos prospekto ir Šilutės plento sankirta turi būti įgyvendinama kuo greičiau.

Dramatiškos įtakos neturės

J.Nazarovas taip pat teigė, jog į terminalą planuojama perkelti keltų linija neturės dramatiškos įtakos transporto srautams, mat aplenks piko laiką.

„Vokiškoji“ bendrovės keltų linija šiuo metu jau yra perkelta į Centrinį Klaipėdos terminalą.

J.Nazarovas pabrėžė, kad Baltijos prospektas ilgainiui turėtų būti sutvarkytas taip, kad miestui keltų kuo mažiau problemų.

Skaičiuojama, kad per parą kai abi keltų linijos veiks Centriniame Klaipėdos terminale Baltijos prospektu prariedės apie 600 sunkiojo transporto priemonių. Šiuo metu, kai terminale veikia viena linija – važiuoja apie 380 automobilių.

Svarbus terminalo vaidmuo

Centrinio Klaipėdos terminalo vadovas tvirtino, kad verslas supranta jam tenkančią atsakomybę prieš miestą ir jo gyventojus, o automobilių srautų valdymas yra būtinas nuo pat terminalo.

„Terminalas turės savo infrastruktūra sugerti srautus, kad jie kuo mažiau laiko praleistų miesto gatvėse ir keltų nepatogumų. Šiek tiek namų darbų privalėsime padaryti, tam bus paskirti atsakingi žmonės ir priimami sprendimai“, – patikino K.Grigalauskas.

Anot K.Grigalausko, pervedus visas keltų linijas, kurios šiuo metu yra iš Klaipėdos, terminalas bus beveik visiškai užpildytas.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų