Šiemet labiausiai - pustrečio karto - išaugo išlaidos skalbimo priemonių reklamai, du kartus padidėjo maltos kavos, kavos pupelių, saldumynų ir konditerijos gaminių reklamai skirti biudžetai. Tuo metu smulkiųjų vartojimo kreditų bendrovės reklamos biudžetus šiemet apkarpė 64 proc., mažėjo išlaidos mobiliojo ryšio išankstinio mokėjimo kortelių (28 proc.) ir alaus (23 proc.) reklamai.
"Per aštuonis šių metų mėnesius investicijas reklamai labiausiai - 60 proc. - mažino smulkiųjų vartojimo kreditų įmonė "Provident finansai", 28 proc. taip pat smuko Lietuvos automobilių kelių direkcijos išlaidos socialinei reklamai. Prekybos tinklą "Moki-Veži" valdanti bendrovė "Makveža" savo reklamos biudžetus mažino beveik ketvirtadaliu - 24 proc.", - pranešime spaudai sakė "Kantar TNS" Reklamos monitoringo vadovė Giedrė Juronienė.
Daugiausiai reklamai išleidžiančių užsakovų sąraše labiausiai į viršų kilo pavasarį pradėjęs veikti Vokietijos kapitalo prekybos tinklas "Lidl" - šių metų gegužę pradėjęs aktyviai reklamuotis prekybos tinklas jau patenka į didžiausius biudžetus reklamai Lietuvoje skiriančių užsakovų dešimtuką. Šiemet pustrečio karto išaugo saldumynų, užkandžių bei gaiviųjų gėrimų gamintojo "Mondelez International" ir vaistinių tinklo "Benu" reklamos biudžetai, 2 kartus išlaidas reklamai didino traškučių bei gaiviųjų gėrimų gamintoja "Pepsico".
Televizijos reklamos augimas šiemet siekė 8,4 proc. - ištransliuota 1,101 mln.. reklaminių klipų.
Spaudos reklamos apimtys sumažėjo 9,4 proc. Laikraščiuose jos plotas krito 16,4 proc., žurnaluose apimtys išaugo 2,5 proc. Laikraščiuose šiemet išspausdinta 5,772 mln., žurnaluose - 4,151 mln. kvadratinių centimetrų reklamos.
Radijo stotys sausį-rugpjūtį transliavo daugiau kaip 4,83 mln. sekundžių reklamos - 1 proc. daugiau nei pernai. Reklamjuosčių reklamos internete išlaidos didėjo 20,2 procento.
Lauko reklamos vidutinis vienos dienos plotas per metus sumažėjo 4 proc. - vidutiniškai per dieną stenduose buvo 19,9 tūkst. kv. metrų reklamos. Lauko video reklamos ekranuose vidutiniškai per dieną transliuota 3,1 mln. sekundžių reklamos - 9,8 proc. daugiau.
Ant degalų pylimosi pistoletų šiemet užklijuota beveik 24 tūkst. reklaminių lipdukų - 0,4 proc. mažiau. Vidaus televizijos reklamos kiekis šiemet smuko 14 procentų.
Kino reklamos apimtys šiemet ūgtelėjo 0,9 proc. - iš viso buvo parodyta 270 tūkst. reklaminių klipų.
Naujausi komentarai