Vargas su dideliais laivais

Grįžti į straipsnį

Tarša

Tarša portretas
Skaitykit apie kruizinius šlovintojai

Antanas

Antanas  portretas
Kada pagaliau komentatoriai suprasit, uostas tai valstybės nuosavybė, tai yra Lietuvos piliečių. Trupinius kuriuos jums numeta atlyginimo forma tai yra pasityčiojimas. Kokią naudą turi miestas? Užterštas oras, triukšmas, krovininio transporto išmušti keliai, tai ką gauna miestas? Ne aitvarai ponams verslininkams suneša turtus o jūs. Taigi išmokime reikalaut to kas mums priklauso, one saujalės piniguočių.

Pastebėjimas

Pastebėjimas portretas
Ne Baltijos jūra trukdo įplaukti didesniems nei 16,5 metrų grimzlės laivams, o Danijos sąsiauriai. Ir lietuviai iš to tikrai nepasipiningautų. Danai kol kas neplanuoja gilinti sąsiaurių. Ir greičiausiai nebus prasmės to daryti. Nereikia būti naiviems ir tikėtis, kad po Baltijos jūrą kada nors plaukios pilnai pakrauti dideli okeaniniai laivai. Jiems čia nebus ką veikti.

...

... portretas
AH: "Jei tie laivai bus didesnės nei 16,5 m grimzlės, jie pakrauti net negalės įplaukti į Baltijos jūrą" - PUIKI proga imtis Baltijos jūros gilinimo, VA kur tikrasis pasipinigavimas! :D

Kęstas

Kęstas portretas
Laikas ir Lietuvos verslui sukrusti. "Laužydamas dešimtmečius trunkančią įmonių ortodoksiją, JAV verslo „Apskritasis stalas“ paskelbė pareiškimą dėl „korporacijos tikslo“, teigdamas, kad įmonės nebegali paisyti vien akcininkų interesų. Pasak grupės, jie taip pat turi investuoti į savo darbuotojus, saugoti aplinką ir sąžiningai bei etiškai elgtis su savo tiekėjais. Pokyčiai įvyksta didėjančio nerimo metu Amerikos korporacijose, nes didžiosios įmonės susiduria su vis didėjančiu nepasitenkinimu dėl pajamų nelygybės, kenksmingų produktų ir prastų darbo sąlygų." Verslas gyvena ne beorėje erdvėje, o visuomenėje. Todėl kiekvienas verslas priklauso nuo visuomenės geros valios. Nuorodas ir platesnį aptarimą galima rasti, guglinant žodžius apie mokslą-studijas-ekonomiką.

R

R portretas
Pirma isivertinkit , kiek TEU priima Klaipedos uostas per metus ir tada spankime. Vistiek mase konteineriu perkraunama Roterdame ar Hamburge ir feder tipo laivais gabenama i pabaltyji.

PETRAS PIKŠRYS

PETRAS PIKŠRYS portretas
Laivų didinimas yra ekonomiškai naudingas visiems, tiek laivybos kompanijoms, tiek uostams, tiek ir prekių vartotojams. Kuo didesnis laivas, tuo pigiau kainuoja krovinio vieneto pervežimas.Galutine išraiška tai yra naudinga pirkėjui, nes tokios atvežtos prekės yra pigesnės. Laivai-gigantai yra ne kaprizai ar užgaidos, bet ekonominė būtinybė.

Genialu, Vatsonai -

Genialu, Vatsonai -  portretas
Didelių konteinervežių, dar galinčių įplaukti į Baltiją tuoj rinkoj beveik neliks, nes juos išstums postPanamax ar superPanamax'ai, bet jų priėmimui mes įsirengsim savo uostą. O paskui dar išorinį giliavandenį pastatysim ir tik tada užkrioksim, kad kur tie laivai dabar staiga dingo? Ar gali būti, kad laivyno vystymo tendencijos (laivų didėjimas) yra tikras ženklas, kad jiems tuoj nebebus ko landžioti į per seklią Baltiją ir kad stambinami konteinerizuoto krovinio srautai jau dabar aplenkia mūsų regioną.

Galerijos

Daugiau straipsnių