"Dažniausiai į banką kreipiamasi su aiškia ir pamatuota verslo vizija, pasirenkami trumpesni lizingo grafikai ir mokami didesni avansai nei prieš krizę. Galima daryti išvadą, kad vežėjai yra atsargūs. Prieš krizę vidutinis kliento avansas projekte buvo 10 proc., dabar jis siekia 20 proc. ir daugiau, vidutinis lizingo sutarties laikotarpis buvo 5 metai, dabar - 4 metai", - sako "Swedbank" lizingo verslo klientams pardavimo palaikymo departamento vadovas Liudas Zajančiauskas.
Bendrovės "Krautoma" generalinis direktorius ir Lietuvos vežėjų sąjungos prezidiumo narys Sigitas Žilius teigia, kad bankams nėra itin patrauklu skolinti transporto sektoriaus įmonėms, todėl dalis įmonių, kurios anksčiau pirkdavo naujus automobilius, perka naudotus, o užuot rinkdamosis banką, įmonės ieško alternatyvų.
Naujausi komentarai