Daliai transporto bendrovių per pastaruosius porą metų privalomasis civilinės atsakomybės draudimas pabrango maždaug 2–4 kartus, nors transporto bendrovių avaringumas nesikeitė. Civilinės atsakomybės draudimo kainoms tapus nevaldomai aukštoms, vilkikus į Europos kelius vežėjams tenka išleisti išvis be privalomojo poliso.
Nacionalinės vežėjų asociacijos „Linava“ prezidento Erlando Mikėno nuomone, tokią situaciją lėmė tarp draudikų išnykusi konkurencija. Maždaug prieš metus didžioji dalis bendrovių stipriai pakėlė draudimo kainas.
E. Mikėno teigimu, vienas sprendimo būdų – nuosavos draudimo įmonės steigimas. Ji padidintų konkurenciją draudimo rinkoje ir taip sumažintų kainas vežėjams. Be kita ko, siūloma įteisinti galimybę transporto priemones drausti kitose Europos Sąjungos šalyse bei tobulinti civilinės atsakomybės draudimo įstatymą.
E. Mikėnas sako suprantantis vežėjų nepasitenkinimą, tačiau, jo nuomone, protestai problemų neišspręs.
Draudikų biuras anksčiau yra sakęs, kad draudikai pirmiausia žiūri, kaip dažnai ir kokio dydžio sumas reikia išmokėti dėl avarijų. Jeigu lietuviai jų nesumažins, mažesnių kainų nebus.
Skaičiuojama, kad Europoje kasdien pirmyn atgal važinėja apie 30 tūkstančių Lietuvos vilkikų.
Naujausi komentarai