Vidaus vandens kelių priežiūrai papildomai skirtas milijonas eurų

Susisiekimo ministerija papildomai skirs milijono eurų finansavimą valstybinės reikšmės vidaus vandens kelių priežiūrai 2020 metams.

Pasak ministerijos, taip bus atstatytas dar krizės metu iki 1,86 mln. eurų sumažintas finansavimas vidaus vandens kelių priežiūrai.

„Vidaus vandens kelių direkcija, gavusi papildomą finansavimą, pašalins dalį seklumų, kurios susidarė Nemune per daugelį metų neužtikrinus pakankamo finansavimo. Atlikti darbai taip pat padidins laivybos saugą vidaus vandens keliuose“, – pranešime sako susisiekimo ministras Jaroslavas Narkevičius.

Ministerijos teigimu, laivybos sezono metu, ypač vasarą nukritus vandens lygiui, upės gylis laivybai tampa nepakankamas, todėl vidaus vandens transportas nesulaukia didesnio verslo susidomėjimo krovinius plukdyti baržomis.

Iki 2023 metų numatoma modernizuoti Nemuno upės ruožą nuo Kauno iki Atmatos upės žiočių, užtikrinant reikiamą jo gylį ir plotį bei pagerinant sąlygas laivybai. Projektas, kurio vertė – 28,3 mln. eurų, susisiekimo ministro įsakymu įtrauktas į Europos Sąjungos investicijomis finansuojamų projektų sąrašą.

Potencialių krovinių vežėjų apklausa rodo, kad jau iškart įgyvendinus projektą krovinių vežimo vandens transportu paklausa per metus sudarys apie 300 tūkst. tonų per metus.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Dangaus kelių priežiūrai

Dangaus kelių priežiūrai portretas
reikėtų 10 mln. O viems kitiems reikalams - švietimui, sveikatos priežiūrai milijonų skirta apsčiai, net per daug

Buvęs ilgametis vandens kelių meistras

Buvęs ilgametis vandens kelių meistras portretas
Laikas būtų suprasti,kad žemsiurbės upę ne ruošia laivybai,o ją gadina.Jau 40 metų,kai Nemunas neruošiamas laivybai Jei pradėtų dabar plaukioti krovininiai laivai iškart išlystų tų pseudo darbų pasekmės.Kol laivybos nėra žemsiurbes reikia sustabdyti,o upės farvateryje ieškoti akmenų ir kitų kliūčių.Radus juos šalinti.Tik VVKD vadovai jau spėjo sunaikinti upinių narų kraną ,,Rambynas".Todėl į upės ruošimą ateities laivybai galima skirti didžiules lėšas,bet laivybinė situacija Nemune tik toliau blogės.Keista,kad minėtoje VVKD yra laivybos direktorius,nors laivybos nėra.Tad direktorius to dalyko,ko nėra.Apskritai atliekant hirotechnikos darbus Lietuvoje beveik ištisinis brokas.Antai Gentvilo iniciatyva išgilintas Šventosios uostas veikė tik tris paras,nors specialistai apie tai buvo įspėję.Drevernoje pastatytas viešbutis ir krantinė už 16 mln.Lt.beveik neveikia.Krantinė pastatyta Alytuje be reikalo.Čiia laivybos nėra ir niekad nebus.Na,bet Lietuva yra ,,Durnių laivas".

VALIO

VALIO portretas
Vėl pinigėlius plausim,plausim
VISI KOMENTARAI 3

Galerijos

Daugiau straipsnių