Prekybos tinklų kainų karai atsiliepė trečiai pagal dydį alaus gamintojai „Volfas Engelman“. Nors įvairių gėrimų, skaičiuojant litrais, įmonė šiemet pardavė daugiau, pajamos išliko maždaug praėjusių metų lygio, rašo "Verslo žinios".
Bendrovė liepą-rugsėjį pardavė 25,5 mln. litrų įvairių gėrimų - 6,5 proc. daugiau nei tuo pačiu metu pernai, o pardavimo pajamos didėjo 3,4 proc., iki 11,1 mln. eurų.
Volfo Engelman" generalinis direktorius Marius Horbačiauskas teigė, kad liepa šiemet buvo šaltesnė, todėl traukėsi visa alaus rinka, o geras buvo tik rugpjūčio mėnuo. Anot jo, prekybininkų kainų karas taip pat numušė kainas. Tačiau, anot jo, geresnių rezultatų pasiekta, nes pasiteisino nauji produktai: "Bohemijos" alus, nauji alkoholiniai kokteiliai bei "Šviesioji gira".
Naujausi komentarai