– Kuo naujoji degalinė Kauno rajone išsiskiria iš kitų?
– Ši degalinė išsiskiria erdvumu. 250 kv. m plote daug vietos skyrėme vilkikų stovėjimo aikštelei, nes šiuo keliu važiuoja daug Lietuvos ir kitų šalių tranzitinio transporto. Degalinės plotas yra 40 proc. didesnis nei daugelio kitų mūsų degalinių, todėl galėjome įrengti daugiau naujų degalų pylimo kolonėlių, naują modernią prekybos įrangą, poilsio ir užkandžių zoną, praplėsti siūlomų prekių asortimentą.
Degalinės interjeras atitinka mūsų pokyčius visame degalinių tinkle. Prieš dvejus metus pakeitėme pavadinimą ir rinkai pristatėme naują prekės ženklą „Viada“ su šiaurietiško elnio atvaizdu. Naujasis įmonės vardas reiškia kelią ir greitį. Jis kildinamas iš lotyniško žodžio „via“ – „kelias“, o logotipe pavaizduotas elnias simbolizuoja šiaurietišką filosofiją, veržlumą, nuolatinį keliavimą ir kelionės malonumą. Remiantis šia naujojo „Viada LT“ prekės ženklo koncepcija, keičiame degalinių fasadą bei interjerą. Ne išimtis ir Kampiškių kaime, prie „Via Baltica“ kelio esanti degalinė. Čia ryškiu dizaino elementu yra sienelė, simbolizuojanti elnio ragus, taip pat įdiegta moderni prekybos įranga, siūlomas platus prekių asortimentas.
Visame tinkle mūsų darbuotojai puošiami nauja apranga, o degalinės – naujomis iškabomis.
Linas Vytautas Karlavičius
– Šiuolaikinės degalinės vairuotojams yra ir atokvėpio stotelė, kur galima užkąsti, atsigaivinti kava ar arbata, gauti įvairių kitų paslaugų. Kuo vilioja atnaujintos „Viada LT“ degalinės?
– Įmonės šūkis „Apsimoka sustoti“ nurodo, kad degalinėse vairuotojų ir kartu keliaujančių žmonių laukia ne tik palankios degalų, paslaugų ir prekių kainos. Labai svarbu, kad lankytojus pasitiktų draugiškas personalas, jauki degalinės aplinka, siūlomų produktų įvairovė ir platus skanaus maisto asortimentas.
Kaip ir kitose tinklo degalinėse, keliaujantys „Via Baltica“ keliu, pas mus randa kvapnios šviežiai maltų pupelių kavos, įvairių rūšių arbatos, šviežiai spaustų sulčių, siūlome skanauti vietoje kepamų bandelių. Išalkusių laukia pagal specialius receptus paruošti užkandžiai, dešrainiai bei sumuštiniai. Produktai kruopščiai atrenkami, yra kokybiški ir švieži. Degalinėse veikia grilis ir krosnelė, kuriose pašildome išsirinktus užkandžius. „Viada LT“ degalinėse siūlomas platus paslaugų spektras: galima pasinaudoti modernių automatinių plovyklų paslaugomis, išsinuomoti priekabą, susimokėti mokesčius už kelius ar suteiktas komunalines paslaugas, išsigryninti pinigų ir net gauti paskolą.
Skiriame didelį dėmesį technologijoms. „Viada LT“ tinklas neapsiriboja tik bevielio interneto teikimu degalinėse – mes pirmieji skaitmenizavome paslaugas, todėl „Viada LT“ klientai gali atsiskaityti mobiliuoju telefonu.
Džiaugiamės, kad mūsų teikiamomis paslaugomis naudojasi ir regionų gyventojai, kuriems degalinė yra tarsi socialinis centras, kur galima susitikti kaimyną, giminaitį, pasikalbėti su juo, išgerti puodelį kvapnios kavos.
Be tiesioginės naudos, vairuotojai ir keleiviai čia visada ras jaukią aplinką, paslaugius ir draugiškus darbuotojus, kokybiškų gėrimų ir maisto.
– Papasakokite apie lojalumo programas.
– Pas mus užsukti apsimoka, nes kiekvienas apsilankymas klientui vienaip ar kitaip naudingas. Be tiesioginės naudos, vairuotojai ir keleiviai čia visada ras jaukią aplinką, paslaugius ir draugiškus darbuotojus, kokybiškų gėrimų ir maisto. Mūsų sukurta lojalumo programa leidžia naudotis specialiomis nuolaidomis degalams, prekėms ir paslaugoms, dalyvauti organizuojamose akcijose. Vairuotojai gauna kas septintą nemokamą kavos puodelį, kas šeštą nemokamą dešrainį, o perkantiems automobilio plovimo paslaugą priklauso kas ketvirtas nemokamas plovimas. Lojalumo programos dalyviai kaupia lojalumo taškus, kuriuos gali panaudoti įsigydami prekes ar paslaugas.
– Vis dėlto degalinių klientams, be paslaugų įvairovės, svarbus ir laikas. Kiek skiriate dėmesio aptarnavimo operatyvumui?
– Į degalinę klientai įprastai užsuka norėdami įsipilti degalų ir užtrukti ne ilgiau, nei tikėjosi, todėl esame tikri, kad operatyvus ir pozityvus aptarnavimas yra vienas svarbiausių aspektų, leidžiančių suburti platų lojalių, patenkintų klientų ratą. Vadovaudamiesi šiuo principu diegiame ir aukščiausius aptarnavimo standartus, kurie yra paremti neperdėtu, nuoširdžiu dėmesiu ir gyvu bendravimu. Kiekvieną atvykusį klientą darbuotojai pasitinka su šypsena ir gera nuotaika.
– Aptarnavimo kultūra daug priklauso nuo personalo atsidavimo savo darbui. Kuo motyvuojate darbuotojus?
– Vadovaujamės principu „Laimingi darbuotojai – laimingi klientai“. Dėl to nuolat investuojame į darbo sąlygų gerinimą, darbuotojų mokymus, atlyginimų didinimą.
– Kiek degalinių sudaro „Viada LT“ tinklą?
– Šiuo metu „Viada LT“ visoje Lietuvoje valdo 124 degalines, „Viada LT“ yra vienas iš seniausiai veikiančių degalinių tinklų šalyje, kuris savo veiklą pradėjo dar 1996 m. Spartų ir sėkmingą bendrovės plėtros tempą įrodo ir tarptautinis pripažinimas – „Viada LT“ patenka į 500 didžiausių ir pajėgiausių Vidurio ir Rytų Europos įmonių sąrašą (328 vieta), kurį sudaro verslo rizikos valdymo bendrovė „Coface“.
Apie „Viada LT“
„Viada LT“ savo veiklą pradėjo 1996 m. – tai vienas iš seniausiai veikiančių lietuviško kapitalo degalinių tinklų Lietuvoje. Šiuo metu tinklas šalyje valdo 124 degalines, vykdo tiek mažmeninę, tiek didmeninę prekybą degalais. Bendrovė patenka į 500 didžiausių ir pajėgiausių Vidurio ir Rytų Europos įmonių sąrašą (328 vieta), kurį sudaro verslo rizikos valdymo bendrovė „Coface“. Praėjusiais metais „Viada LT“ gavo 520 mln. eurų pajamų. Palyginti su 2017 m. – 27,7 proc. daugiau (407,1 mln. eurų). 2018 m. bendrovėje dirbo vidutiniškai 1 059 darbuotojai (2017 m. – 990 darbuotojų).
Naujausi komentarai