Sveikatos apsaugos ministerijos rugpjūčio pabaigoje paskelbtuose sugriežtintuose reikalavimuose viešojo maitinimo įstaigoms, vienas iš punktų picerijas, kavines bei restoranus įpareigoja atsisakyti cukraus, druskos, padažų ir kitų maisto produktų bendro naudojimo induose ar pakuotėse, jei juos įsideda patys lankytojai.
„Sugriežtinus saugumo reikalavimus viešojo maitinimo įstaigoms, jos privalo atsisakyti daugkartinio naudojimo padažų pakuočių, tad žvalgosi saugių alternatyvų. Viena jų – vienkartiniai padažų maišeliai, kuriuos siūlome kaip išeitį, leidžiančią picerijoms, kavinėms bei restoranams svečius ir toliau džiuginti mėgstamiausiais padažais“, – teigia „Daumantų“ prekės ženklo plėtros vadovas Domas Grinkevičius.
Domas Grinkevičius
Anot jo, UAB „Daumantai LT“ aiškiai girdi klientų lūkesčius ir yra vienintelis gamintojas Lietuvoje, galintis pasiūlyti savo produkciją vienkartinėse pakuotėse. Ši daugkartinių padažų indelių naudojimo alternatyva, D. Grinkevičiaus teigimu, ne tik palengvins maitinimo įstaigų kasdienybę, bet ir suteiks gamintojui galimybę stiprinti pozicijas HORECA sektoriuje.
Vienkartinės padažų pakuotės svoris svyruoja nuo 10 iki 70 g, jos gali būti spalvotos arba skaidrios. Šiose pakuotėse gaminami populiariausi „Daumantų“ padažai, kečupas, garstyčios ir majonezai. Gamintojo teigimu, produktų, sukurtų pagardinti mėgstamiausius patiekalus, kiekis yra maksimaliai pritaikytas vienam žmogui ir suvartojamas per kartą taip išvengiant nepageidaujamo sąlyčio.
Gamintojų pastangas sveikina ir patys maitinimo sektoriaus atstovai. Maisto vagonėlio „Kefyro ūsai“ įkūrėjų Gretos Bajoraitės ir Lino Miciukevičiaus teigimu, saugumo reikalavimų turi būti laikomasi itin atsakingai, o tai padaryti gali padėti vienkartinių pagardų pakuočių pasiūla.
„Ne paslaptis, jog padažas yra neatsiejama daugelio patiekalų dalis. Savo svečiams visada teikiame padažus vienkartiniuose indeliuose, tačiau daugelio picerijų bei kavinių lankytojai yra įpratę ant stalų matyti ir bendras padažines. Puiku, kad vietiniai gamintojai girdi maitinimo sektoriaus dalyvių poreikius ir pateikia saugią daugkartinio naudojimo produktų alternatyvą“, – sako G. Bajoraitė.
Lyderiaujantis padažų ir pagardų gamintojas „Daumantai LT“ dar vasario pradžioje gerokai padidino natūralių žaliavų ir kitų ingredientų iš užsienio užsakymus, siekdamas išvengti bet kokių gamybos trikdžių ir toliau pristatyti rinkai naujus produktus. Vasarą parduotuvių lentynas pasiekė naujoji „WOW MAMA“ pagardų salotoms linija, naujais skoniais pasipildė ir majonezinių padažų linija.
„Šiuo laikotarpiu kaip niekad svarbu neatsilikti nuo vartotojų ir pirmiesiems pasiūlyti inovatyvius sprendimus. „Daumantų“ produkcijos gerbėjams esame parengę ne vieną naujieną ir nekantriai laukiame, kol galėsime jas pristatyti“, – teigia D. Grinkevičius.
Naujausi komentarai