Įrašas sukėlė atgarsį
Šis vaizdo įrašas socialiniame tinkle sukėlė susidomėjimo audrą. Žmonės piktinosi degalinių tinklais, dalijosi savais patyrimais, kiti gi įtarinėjo, kad klaipėdiečio paviešintoje istorijoje kažkas gali būti ne taip.
Pats trisdešimtmetis Gytis Vaitkus pasakojo, kad pirmą kartą papuolė į tokią situaciją.
Vaikinas važinėja „Land Cruizer“ automobiliu. Pirmadienio vakarą atvažiavęs į Šilutės plente esančią „Orlen“ degalinę, vaikinas įstatė kolonėlės pistoletą į degalų bako angą ir nuspaudė saugiklį.
„Pyliau iki pat dugno. Beje, bake dar buvo likę kažkiek degalų. Prisipildžius normai, pistoleto saugiklis atšoko, išgirdau trakštelėjimą. Tačiau ištraukus pistoletą, monitoriuje skaitiklis ir toliau sukosi. Didėjo tiek degalų norma, tiek pinigų suma“, – pasakojo vaikinas.
G.Vaitkus šūktelėjo bičiuliui, kuris ėmė filmuoti neįtikėtiną situaciją. Abu vaikinai ilgokai stebėjo kaip monitoriuje vis didėjo mokėtina suma.
Skaitiklyje – 62,97 litro
Vaikinas prisiminė, kad iš bako pistoletą traukė labai atsargiai, bijodamas, kad ant žemės pasipils dyzelinas.
Vairuotojas pastebėjo, kad įprastai, atšokus pistoleto saugikliai ir luktelėjus, į baką dar galima sutalpinti dar šiek tiek degalų.
„Galvojau dar įpilsiu. Tačiau jis buvo sausas. Bičiulis nubėgo į degalinę ir pašaukė darbuotoją. Šis tik nusijuokė ir pasakė, kad pastatyčiau pistoletą į vietą“, – tikino klaipėdietis.
Per tą laiką monitoriuje įsisuko 62,97 litro riba. Degalinės darbuotojas ramiausiai nurodė klientui susimokėti visą sumą, nors pats matė, kad žmogui teks mokėti ir už orą.
„Pradėjo aiškinti, kad jau vakaras, aštuonios valandos, degalinėje nėra vadybininko. Liepė atvažiuoti kitą dieną aiškintis dėl nuostolių“, – prisiminė vaikinas.
G.Vaitkus tikino, kad jis nėra piktas žmogus, skandalo degalinėje nekėlė, gūžtelėjęs pečiai pasuko durų link.
Suka orą?
Vaikinas įsuko į degalinės kiemą kitą dieną.
„Klausiu, taip kaip čia bus? Kaip čia suprasti tokius dalykus? Vadybininkas sako, kad kompensuos man patirtą žalą. Pasiūlė įpilti du litrus dyzelino. Aš pradėjau juoktis. Tada išgirdau: „nu gerai, tuomet tris litrus“, – pasakojo klaipėdietis.
Vaikinas išėjo apstulbęs.
„Man daugiau kainavo pas juos važinėti. Juk mano bakas nebuvo tuščias. Kas čia dabar įrodys pribėgo tų degalų, nepribėgo. O gal tik oro įpylė? Nelabai suskaičiuosi tų kiekių. Ir pinigai sukasi, ir litrai sukasi, nesuprasi kaip čia viskas nusukama?“, – retoriškai klausė G.Vaitkus.
Vairuotojas stebėjosi tuo, kad įkėlus filmuotą medžiagą į socialinį tinklą, pasipylė komentarai ir kitų klaipėdiečių, kuri dalijosi labai panašiais įtarimais.
Feisbuko naudotojas Rolandas komentare dalijosi, kad papuolė į panašią situaciją Panevėžyje. Vieno tinklo degalinėje vyras keturis kartus tikino pylęs dyzelino už 30 eurų, tačiau, jo teigimu, degalų automobilio bake nepadaugėjo.
Kitas internautas Martynas liudijo, kad degalinės čekis rodė, kad jis įsipylė 49 litrus degalų, o automobilio kompiuteris fiksavo tik 40 litrų padidėjusi deglų kiekį.
Dar vienas vairuotojas dėl identiškos situacijos mėgino ieškoti teisybės. Tačiau degalinės atstovai tik pareiškė, kad užregistruos gedimą.
„Bet tikiu, kad ir toliau orą suka“, – rašo vairuotojas.
Fiksavo gedimą
„Orlen“ degalines valdančios įmonės „Ventus-Nafta“ atstovai tikina, kad jų darbuotojai operatyviai reagavo į incidentą.
„Balandžio 3 dieną mūsų degalinėje Klaipėdoje buvo rastas degalų nuotėkis. Tai pastebėjo mūsų klientas, kai degalų pylimo metu kolonėlės skaitiklis sukosi, o degalai nebėgo. Jis informavo degalinės darbuotojus. Be jokios abejonės į kliento pastabą buvo atsižvelgta, kompensuoti jo patirti nuostoliai“, – situaciją komentavo Orlen“ degalines valdančios įmonės „Ventus-Nafta“ marketingo specialistė Anna Dordzik-Paškevičienė.
Degalinės įrangą aptarnaujančios įmonės specialistai nustatė, jog tai lėmė prakiurusi tarpinė degalų pylimo kolonėlėje.
„Įvyko nedidelis degalų nuotėkis vietoje to, kad subėgtų į automobilio degalų baką. Konkreti kolonėlė buvo uždaryta patikrai bei remontui ir operatyviai sutaisyta. Specialistų teigimu tai buvo vienkartinis incidentas. Visos mūsų degalinių tinklo kolonėlės yra reguliariai, kas mėnesį, patikrinamos“, – teigė marketingo specialistė.
Įmonės atstovai aiškina, kad, degalinės klientui pilantis degalus, sugedo vožtuvo sandariklis.
„Dėl to įvyko degalų nuotėkis ir dalis kliento apskaitytų degalų nepateko į automobilio baką. Įvykus techniniam gedimui sutvarkėme sugedusią degalų kolonėlę, patikrinome visas kitas degalų išdavimo kolonėles bei papildomą tikrinimą atlikome kitą dieną. Degalų išdavimo kolonėlių techninė priežiūra atliekama kiekvieną mėnesį“, – sakė įmonės „Unitechna“ direktoriaus pavaduotojas technikai Arnoldas Navickas.
Paskutinis tikrinimas šioje degalinėje buvo atliktas kovo 8 dieną.
„Mūsų įmonė degalinių tinklui „Orlen“ kolonėles prižiūri ir jų garantinę priežiūrą tiekia jau daugiau kaip dešimt metų. Sugedusiai degalų kolonėlei dar galioja gamintojo garantija,“ – patikino įmonės „Unitechna“ direktoriaus pavaduotojas technikai A.Navickas.
Naujausi komentarai