„Tele2“ komunikacijos vadovas Andrius Baranauskas teigė, kad nesėkmingų skambučių sumažėjo 4-5 kartus.
„Dauguma skambučių sėkmingi. Skambučiai nukreipti, vaizdžiai tariant, į „aplinkkelį“, vis tiek žmonės gali naudotis paslauga. Bet tikrai žinome, kad dalis, 7-8 proc., skambučių vis dar gali būti nesėkmingi, todėl ir sakome, kad problema neišspręsta. Visi mūsų darbuotojai, kurie tik gali, dirba (...) Matome progresą, problemą žinome“, – BNS sakė A. Baranauskas.
Ryšio sutrikimų patiriantiems klientams bendrovė rekomenduoja perkrauti telefoną, bandyti skambinti kelis kartus.
Antradienio popietę fiksuotas gedimas viename iš dviejų bendrovės turimų duomenų centrų, aptarnaujančių skambučius. Dalį sugedusio centro apkrovos perėmė kitas duomenų centras.
Apie gedimą informavo skaitytojai
Mobiliojo ryšio operatorės „Tele2“ viename iš duomenų centrų įvyko gedimas, dėl to dalis klientų negali naudotis paslaugomis. Apie tai portalą informavo pasipiktinę skaitytojai, nuo vidurdienio susidūrę su techniniais nesklandumais. Jiems strigo mobilusis internetas, buvo neįmanoma prisiskambinti ir sulaukti skambučių.
„Gedimas yra centrinėje tinklo dalyje: turime du duomenų centrus, kurie aptarnauja skambučius, ir vienas jų dėl techninių gedimų neveikia“, – socialiniame tinkle „Facebook“ pranešė „Tele2“ komunikacijos vadovas Andrius Baranauskas.
Norite pranešti naujieną? Rašykite mums adresu [email protected] arba spauskite čia.
Naujausi komentarai