Pereiti į pagrindinį turinį

Interneto platformos didina našumą ir mažina kainas

2015-06-01 07:11
BNS inf.
Interneto platformos didina našumą ir mažina kainas
Interneto platformos didina našumą ir mažina kainas / Shutterstock nuotr.

Pirmosios virtualios paslaugų prekyvietės Lietuvoje sukurtos prieš keliolika metų, tačiau tik dabar ėmė dygti įvairios interneto platformos - svetainės, į vieną vietą sutraukiančios paslaugų teikėjus ir pirkėjus, rašo "Verslo žinios". Vienas naujausių tokio tipo darinių Lietuvos skaitmeninėje erdvėje yra kurjerių paslaugų platforma siunciu.lt, kuri leidžia tiek žmonėms, tiek įmonėms rasti tinkamiausią kurjerio pasiūlymą Lietuvoje ir užsienyje.

"Suvedus siuntos ar krovinio duomenis tokioje sistemoje kaip mūsų, iš karto gaunami vežėjų pasiūlymai. Be to, ten yra įrankis, kuris suskaičiuoja skirtingų kurjerių siuntų vežimo kainas. Taigi klientui nereikia analizuoti sudėtingų vežėjų kainininkų, skaičiuoti tūrinio svorio, degalų priemokų ir kt. Taip pat galima lengvai stebėti užsakymo įvykdymo eigą", - sakė projekto autorius Šarūnas Peikštenis.

Bendrovė "DealLink" sukūrė viešųjų pirkimų sistemą verslas-verslui segmentui - joje užsiregistravusios įmonės gali skelbti konkursą įsigyti prekes ar paslaugas, kurios reikalingos įmonės veiklai, ir siūlyti savąsias. "Maxima" veiklai vykdyti reikalingas prekes ir paslaugas perka per tarptautinį pirkimų portalą "Mercell". Savo ruožtu, "Orlen Lietuva" 2013 metais įdiegė nuosavą "Orlen" grupės elektroninę pirkimų sistemą "Connect".

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų