Įvykus avarijai reaguoja nedelsdama Pereiti į pagrindinį turinį

Įvykus avarijai reaguoja nedelsdama

2025-08-02 05:00 klaipeda.diena.lt inf.

Daugiabučiuose gyvenantys kauniečiai žino: netikėtai dingęs vanduo, šiluma ar elektra gali sukelti nemažai rūpesčių. Tačiau, įvykus tokių gedimų, namus administruojančios įmonės „Mano BŪSTAS“ komanda reaguoja nedelsdama – net ir sudėtingų avarijų padariniai likviduojami operatyviai.

Greitis: avarijos šalinimo darbai atliekami ir naktimis, savaitgaliais ar švenčių dienomis – prireikus į pagalbą pasitelkiami ir rangovai.
Greitis: avarijos šalinimo darbai atliekami ir naktimis, savaitgaliais ar švenčių dienomis – prireikus į pagalbą pasitelkiami ir rangovai. / Partnerio nuotr.

Greitis – kasdienės praktikos dalis

Gedimų pasitaiko – ypač senesnės statybos daugiabučiuose, kur inžinerinės sistemos jau gerokai susidėvėjusios. Tačiau Kaune gyvenantys daugiabučių gyventojai gali jaustis ramūs – „Mano BŪSTO“ avarinė tarnyba dirba be poilsio dienų ir visada pasirengusi reaguoti žaibiškai.

„Mūsų išskirtinumas – reakcijos greitis. Kai daugiabutyje įvyksta avarija, mūsų komanda nelaukia nei ryto, nei pirmadienio. Veikiame iš karto, kad gyventojams kuo greičiau būtų atkurtas vandens, šilumos ar elektros energijos tiekimas“, – sakė „Mano BŪSTO“ Kauno regiono vadovas Valentinas Jerošenko.

Į didžiąją dalį pranešimų Kauno mieste avarinė tarnyba atvyksta greičiau nei per valandą. Darbai atliekami ir naktimis, savaitgaliais ar švenčių dienomis – prireikus į pagalbą pasitelkiami ir rangovai. „Visais atvejais tikslas tas pats – dedame visas pastangas, kad gyventojai kuo trumpiau liktų be būtiniausių patogumų“, – sakė V. Jerošenko.

Pasirūpina geriamuoju vandeniu

Pasitaiko situacijų, kai, įvykus avarijai, vandens tiekimo atkurti iškart nepavyksta. Tokiais atvejais, jei tik yra poreikis, gyventojams nemokamai pristatomas geriamasis vanduo – 5 l talpos buteliais.

„Nors situacijų pasitaiko įvairių, visada siekiame, kad iki tos pačios dienos pabaigos name būtų atkurtas vandens, šilumos ar elektros tiekimas. Ilgalaikių sutrikimų Kauno daugiabučiuose pastaruoju metu nebuvo“, – sakė V. Jerošenko.

Dažniausi gedimai – prognozuojami

Vadovo teigimu, dažniausiai avarinės tarnybos kviečiamos dėl trūkusio vamzdyno, nuotekų užsikimšimo, elektros gedimų butuose ar šildymo sistemos sutrikimų, ypač šildymo sezono pradžioje.

Kadangi dauguma namų – senesnės statybos, tokių atvejų vis dar pasitaiko. Tačiau, kaip pabrėžia V. Jerošenko, kiekvieną incidentą įmonės specialistai kruopščiai analizuoja. Ieškoma avarijos priežasčių, stebima, ar gedimai nesikartoja.

„Jei matome, kad bėdos name kartojasi, gyventojams siūlome prevencinius sprendimus – arba lokaliai bėdas tvarkyti, arba imtis kapitalinio remonto, priklausomai nuo problemų masto. Kiekvieną kartą stengiamės rasti optimalų, darbų kainą ir naudą atitinkantį sprendimą“, – sakė jis.

Sklandi liftų priežiūra

Anot vadovo, Kauno daugiabučiuose gyvenantys žmonės ypač retai susiduria su liftų veikimo sutrikimais. Pasak V. Jerošenko, mieste nefiksuojama rimtesnių problemų – įrenginiai reguliariai prižiūrimi, o liftų priežiūros įmonė reaguoja ypač greitai.

 „Į pagalbą esame pasitelkę patikimus rangovus, kurie dirba visą parą, turi reikiamų detalių. Todėl, net ir įvykus sutrikimui, jis šalinamas operatyviai“, – komentavo V. Jerošenko.

Straipsnis užsakytas

Daugiau naujienų