- Pranešimas spaudai
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Pasaulyje pirmaujanti lauko reklamos įmonių grupė „JCDecaux“ pasirašė strateginę partnerystę su Jungtinių Tautų (JT) darnaus vystymosi programa, siekdama paremti JT jungtinį darnaus vystymosi tikslų fondą (angl. Joint SDG Fund).
„JCDecaux“, kasdien pasaulyje pasiekianti daugiau nei 850 milijonų žmonių, vykdo savo misiją – tvariai gerina žmonių gyvenimo kokybę, propaguodama ir skatindama atsakingą lauko reklamą. Įmonė nuo pat įkūrimo pradžios remia įvairius visuomeninės svarbos tikslus skleidžiant vietinių ir tarptautinių NVO organizacijų turinį, kuris glaudžiai susijęs su JT darnaus vystymosi tikslais.
JT jungtinio darnaus vystymosi fondo sekretoriato vadovė Lisa Kurbiel teigė: „Mums didelė garbė sujungti stipriąsias fondo ir „JCDecaux“ puses, kad sukurtume pasaulinį judėjimą, dėl kurio tvarumas atsidurtų reklamos centre. Žiniasklaidos kanalai yra pagrindinė suinteresuotoji šalis, padedanti siekti darnaus vystymosi tikslų – kovojant su klimato kaita, skatinant lyčių lygybę ir mažinant nelygybę. Ši puiki partnerystė mums leidžia tapti pokyčių kūrėjais.“
Atsakingos lauko reklamos skatinimas yra vienas iš šešių įmonės įsipareigojimų, prisiimtų 2030 m. ESG (Aplinkos apsauga, socialinė atsakomybė ir valdysena; angl. Environmental, Social & Governance) strategijos gairėse, kurias 2022 m. gegužės mėn. paskelbė „JCDecaux“. Ypač daug dėmesio turėtų būti skiriama grupės dukterinių įmonių įsipareigojimui taikyti elgesio kodeksą lauko reklamai ir remti vieną ar kelis JT darnaus vystymosi tikslus.
Savo strategijos, verslo modelio ir paslaugų įvairove galime prisidėti gerindami gyvenimą žmonėms urbanizuotuose centruose.
Septyniolika darnaus vystymosi tikslų, apibrėžtų 2015 m. ir patvirtintų visų JT valstybių narių, yra pasaulinis raginimas imtis veiksmų siekiant panaikinti skurdą, laiduoti kiekvieno gerovę ir kartu saugoti planetą. „JCDecaux“ bendradarbiauja su JT darnaus vystymosi tikslų fondu ir įsipareigoja, kad lauko reklama taptų viena iš esminių varomųjų jėgų siekiant darnaus vystymosi tikslų.
„Džiaugiamės šia tvirta ir ambicinga partneryste, ji bus vertinga siekiant pasaulinių darnaus vystymosi tikslų įvairiose srityse: sveikatos, mokslinių tyrimų, lyčių lygybės, žmonių pažeidžiamumo ir kovos su klimato kaita. „JCDecaux“ yra tvarus žiniasklaidos kanalas, veikiantis daugiau nei 80 pasaulio šalių ir turintis apie milijoną reklamos plokštumų visame pasaulyje. Mūsų įmonė jau daugybę metų remia įvairius visuomeninės svarbos tikslus ir šiuo metu prisideda prie 14 iš 17 darnaus vystymosi tikslų. Savo strategijos, verslo modelio ir paslaugų įvairove galime prisidėti gerindami gyvenimą žmonėms urbanizuotuose centruose. Ši partnerystė su JT jungtiniu darnaus vystymosi fondu leidžia mums gerinti tvaraus vystymosi tikslų matomumą pasitelkiant reklamą ir bendradarbiaujant su NVO sektoriumi, kuris siekia padėti mažinti skurdą, saugoti aplinką ir skatinti taiką bei teisingumą“, – teigė „JCDecaux“ valdybos pirmininkas ir bendrai įmonę valdantis direktorius Jeanas Charlesas Decaux.
NAUJAUSI KOMENTARAI
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
„Citus“ ekspertai: didmiesčių būsto rinkas įkalino mažėjantis įperkamumas, nors kainos neaugo
Išankstiniais „Citus“ analitikų duomenimis, trečią ketvirtį trijų didžiausių Lietuvos miestų pirminės būsto rinkos užbaigė su pavyzdiniu stabilumu. ...
-
Kauno viešasis transportas pasikeitė radikaliai: parkas naujesnis 2,5 karto16
Pagrindinis Kauno miesto keleivių vežėjas pastaruoju metu išgyvena tikrą renesansą – mieste kursuojantys autobusai ir troleibusai per keletą metų iš pagrindų atsinaujino, todėl su kiekviena diena užsitarnauja vis didesnį populiar...
-
„Stiklita“: nuo namų jaukumo iki kultūros objektų išsaugojimo
Šiais laikais be stiklo sunku įsivaizduoti kasdienį gyvenimą. Jis mus supa visur ir visada. Bendrovės „Stiklita“ tikslas – klientams atskleisti stiklo panaudojimo ir pritaikymo galimybes ir padėti kuo funkcionaliau ir esteti&scaro...
-
Kelionės lėktuvu gali apkarsti – Lietuvos oro uostai žada dar labiau griežtinti keleivių patikrą?
Dėl sustiprintų aviacijos saugumo ir patikros procedūrų Vilniaus oro uoste driekiantis eilėms, Lietuvos oro uostų (LTOU) vadovas Simonas Bartkus teigia, kad neseniai atliktas oro uosto saugumo auditas nėra pagrindinė procedūrų griežtinimo priežasti...
-
„Teleloto“ Aukso puodo laimėtoja tą pačią savaitę sužinojo, kad papilnės ir sąskaita, ir šeima7
Populiariausioje šalies loterijoje „Teleloto“ laimėtas jau 194-as Aukso puodas. Jis atiteko kaunietei Laimai, kurią pastaruoju metu geros žinios lanko viena po kitos. Tą pačią savaitę moteris sužinojo ir apie daugiau nei pusės milij...
-
L. Baužys pradėjo vadovauti Ignalinos AE7
Buvęs „Lietuvos geležinkelių“ (LTG) keleivių vežimo bendrovės „LTG Link“ vadovas Linas Baužys pirmadienį pradėjo vadovauti valstybės valdomai Ignalinos atominei elektrinei (IAE). ...
-
„LTG Link“ vadovas L. Baužys nuo pirmadienio vadovaus Ignalinos AE13
„Lietuvos geležinkelių“ (LTG) keleivių vežimo bendrovės „LTG Link“ vadovo kadenciją baigęs Linas Baužys palieka pareigas ir nuo pirmadienio vadovaus valstybės valdomai Ignalinos atominei elektrinei (IAE). ...
-
„VitkusClinic“ – 20 tūkst. eurų bauda už netinkamą reklamą2
Vilniaus Valakupių plastinės chirurgijos klinikai „VitkusClinic“ Vartotojų teisių apsaugos tarnyba skyrė 20,3 tūkst. eurų baudą už netinkamą reklamą. ...
-
„Tele2“ atskleidė daugiau detalių apie „Teledueto“ herojus: uždainavo netikėtu stiliumi
Televizijos ekranus išvydo antroji mobiliojo ryšio operatoriaus „Tele2“ reklama, kurioje dar vieną dainą pristatė specialiai reklaminei kampanijai suburtas „Teleduetas“. Antrojoje reklamoje grupė dainuoja apie greitą ...
-
LP profsąjunga: daugiausiai darbo neteks Vilniaus ir Kauno laiškininkai
Lietuvos paštui paskelbus apie planuojamą 400 laiškininkų atleidimą, dauguma jų darbo neteks Vilniuje ir Kaune, sako bendrovės darbuotojų profesinės sąjungos pirmininkas Svajūnas Andriulis. ...