- Klaipeda.diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Antrus metus besitęsianti COVID-19 pandemija gana stipriai pakeitė daugiabučių namų gyventojų įpročius. Galima manyti, kad pirmieji keisti požiūrį turėtų jaunesni daugiabučių butų ir patalpų savininkai, bet šį kartą viskas kitaip. Pirmieji keisti įpročius pradėjo vyresnio amžiaus daugiabučių namų gyventojai.
Vienos didžiausių statinių priežiūros ir inžinerinių sprendimų grupės Baltijos šalyse „Civinity Lietuva“ vadovo Giedriaus Eidimto pateiktais duomenimis, karantino laikotarpiu išaugo vyresnio amžiaus klientų aktyvumas naudojantis administratoriaus sukurta savitarnos platforma.
„Karantinas pakoregavo visų mūsų įpročius, taip pat ir mūsų klientų, kurių nemaža dalis yra vyresnio amžiaus. Akivaizdu, kad vyresnio amžiaus klientai nusprendė mažiau lankytis prekybos centruose ir nebestovėti eilėse, o sąskaitas apmokėti internetu prisijungus prie „Civinity“ klientų savitarnos platformos visiškai nemokamai. Palyginti pastarųjų metų duomenis, vyresnio amžiaus besinaudojančių savitarnos platforma skaičius padidėjo 20 proc.“, – teigia G.Eidimtas, „Civinity Lietuva“ vadovas.
Kodėl verta atsisakyti popierinių sąskaitų ir naudotis savitarnos platforma?
Ką tik įsigiję naują butą, 99 proc. naujakurių renkasi patogiai naudotis savitarnos platformomis. Vienas iš savitarnos privalumų yra tai, kad joje klientai mato objekto sąskaitų istoriją už visą laikotarpį, kurį administravimo įmonė prižiūri jo turtą.
Taip pat visos sąskaitos yra vienoje vietoje, jos nepasimeta ir yra prieinamos klientui patogiu metu. Popierinės sąskaitas gali pasimesti, o dėl netvarkingų ar nerakinamų pašto dėžučių išvis nepasiekti kliento.
„Sąskaitą savitarnos platformoje klientai gauna einamojo mėnesio 10–12 d., o popierinės sąskaitos klientus pasiekia tik apie einamojo mėnesio 20–25 d. Taip pat pastebime, kad COVID-19 pandemijos metu popierinių sąskaitų pristatymas užtrunka ilgiau. Todėl raginame savo klientus prisijungti prie savitarnos platformos ir sąskaitas gauti būtent e.erdvėje“, – teigia G.Eidimtas.
Be abejo, savitarnos sistemoje galima tiesiogiai apmokėti sąskaitas už suteiktas paslaugas ir vienu metu internete valdyti net kelių turto objektų duomenis. Savitarna pasižymi ypač patogiu funkcionalumu kelis „Civinity“ įmonių grupės administruojamus objektus turintiems klientams. Jų duomenis valdyti galima su vienu prisijungimo kodu, susiejant juos su tuo pačiu mokėtoju. Objektus susieti galima net jei jie yra skirtinguose miestuose.
„Civinity Namai“ tesi pažadą klientams ir pristato dar vieną savitarnos funkciją. Nuo 2021 m. pabaigos kiekvienas „Civinity Namai“ klientas gali stebėti, kiek kaupiamųjų lėšų yra sukaupęs jo daugiabutis namas ir nuosavas butas.
„Nuolat siekiame patogumo ir aiškumo klientų atžvilgiu. Todėl patobulinome savitarnos sistemą ir pristatėme naują savitarnos funkciją, kurios metu klientas galės patikrinti, kiek jo daugiabutis namas turi sukaupęs kaupiamųjų lėšų“, – sako G.Eidimtas.
Pokyčiai klientų akimis
Kaunietė Rasa, gyvenanti Draugystės g. 2, jau 20 metų naudojasi „Civinity namai Kaunas” pastatų administratoriaus teikiamomis daugiabučio namo administravimo ir priežiūros paslaugomis. Kaunietė daugelį metų gaudavo popierines sąskaitas, tačiau nusprendė keisti savo įpročius ir prisijungė prie savitarnos sistemos.
„Įsigiję būstą neturėjome galimybės naudotis savitarnos sistema. Visi gaudavome popierines sąskaitas ir tai buvo įprasta, o vėliau tapo įpročiu. Nors apie administratoriaus sukurtą savitarnos sistemą esu girdėjusi, bet tik prasidėjus karantinui prisijungiau prie jos. Iš pradžių buvo neįprasta mokesčius mokėti internetu, o dabar tai pats patogiausias mokesčių mokėjimo būdas“, – pasakoja daugiabučio namo gyventoja Rasa.
Įdomus faktas, kad 1 t popieriaus pagaminti reikia septyniolikos vidutinio dydžio medžių, maždaug 26 000 l vandens, 4 000 kW energijos ir 240 l degalų. Vienam A4 formato popieriaus lapui pagaminti reikia 5 l vandens ir 17 W energijos. Naudodami mažiau popieriaus, taupome gamtinius išteklius, naudojame mažiau energijos ir išsaugome medžius, kuriais vėliau galime grožėtis.
Klientai, naudodamiesi „Mano Civinity“ mobiliąja aplikacija, gali išvengti periodinio jungimosi prie svetainės. Aplikacijoje yra įdiegta tiesioginio apmokėjimo funkcija, kuri dar labiau palengvina nekilnojamojo turto objektų valdymą.
Sistema klientui rodo ir įsiskolinimus bei permokas. Aktualu tai, kad klientai, naudodamiesi savitarnos sistema, gali lengvai susisiekti su namo administratoriumi nurodytais Klientų aptarnavimo centro kontaktais, o pildydami užklausos formą – užduoti aktualius klausimus.
„Plėsdami elektronines paslaugas skatiname klientus būti dar aktyvesniais savitarnos sistemos naudotojais ir keliais mygtukų paspaudimais sužinoti apie savo namo būklę, planuojamus darbus ir sąskaitų sumas. Taip valdyti savo būsto duomenis ir mokėjimus bus daug patogiau, nei gauti popierines sąskaitas. Kartu savo klientus skatiname būti labiau ekologiškus – mažinti popieriaus vartojimą“, – teigia G.Eidimtas.
NAUJAUSI KOMENTARAI
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Birželį prasidės Jonavos aplinkkelio I etapo statybos darbai
„Via Lietuva“ praneša Birželį pradėsianti Jonavos aplinkkelio statybų I etapo ir kelio Jonava–Žasliai–Kalniniai Mijaugonys rekonstravimo rangos darbus. ...
-
Aplinkos ministerija po gaisro automobilių laužyne: nėra siūlymų reguliuoti pavojingų veiklų vietas1
Po automobilių laužyne Vilniuje kilusio gaisro, kurio žala gamtai siekia beveik 6 mln. eurų ir kurio pasekmes dėl itin toksiškų dūmų juto gyventojai, suskubta pranešti, kad automobilių ardymas bei metalo laužo tvarkymas neturi vykti mie...
-
Vilniaus oro uoste uždaromas automobilių sustojimo kelias prie išvykimo terminalo
Nuo pirmadienio uždaromas Vilniaus oro uoste esantis automobilių užvažiavimo prie išvykimo terminalo kelias, transporto priemonės bus nukreipiamos į kitas trumpalaikiam sustojimui ar parkavimui skirtas vietas. ...
-
„Amber Grid“ atsakomybę dėl GIPL verčia „Alvorai“, planuoja kreiptis į teismą1
Dujų perdavimo sistemos operatorė „Amber Grid“ atsakomybę dėl Lietuvos ir Lenkijos magistraliniame dujotiekyje (GIPL) sumontuotų rusiškų detalių verčia pagrindinei jo rangovei „Alvorai“ bei planuoja skųsti praėjusią sa...
-
Nuo ko pradėti norint pastoviai gauti dividendus?1
Vis daugiau žmonių susidomi investavimo į akcijas galimybe. Tai ganėtinai rizikingas, tačiau nemažą grąžą generuoti galintis sprendimas. Visgi prieš pradedant investuoti svarbu plėsti savo žinias ir pasidomėti visomis su įmonių akcijomis ...
-
Prie Tvariųjų finansų forumo jau prisijungė 50 organizacijų2
Prie nacionalinei plėtros įstaigai „Investicijų ir verslo garantijos“ („Invega“) priklausančio Žaliųjų finansų instituto įsteigto Tvariųjų finansų forumo jau prisijungė 50 organizacijų. ...
-
„Tele2“ interneto apsauga per metus Lietuvoje sustabdė per 390 mln. grėsmių2
Nuo praėjusių metų pirmojo ketvirčio mobiliojo ryšio operatoriaus „Tele2“ tinkle veikianti interneto apsauga per metus padėjo klientams išvengti daugiau kaip 390 mln. kibernetinių grėsmių. Iš viso nuo šių grėsm...
-
Ministras: „Amber Grid“ priežiūros statant GIPL trūko, dokumentus klastojo „Alvora“1
Valstybinei energetikos reguliavimo tarybai (VERT) konstatavus, jog dujų perdavimo sistemos operatorė „Amber Grid“ netinkamai prižiūrėjo Lietuvos ir Lenkijos magistralinio dujotiekio (GIPL) statybas, energetikos ministras Dainius Kreivys atsak...
-
Derybose su „Rheinmetall“ tariamasi dėl gamyklos statybų pradžios rudenį
Vokietijos karinės pramonės milžinės „Rheinmetall“ amunicijos gamyklos Lietuvoje statybas siekiama pradėti jau šių metų rudenį, skelbia derybas su koncernu pradėjusi Ekonomikos ir inovacijų ministerija. ...
-
BGS Ukrainos „SkyUp Airlines“ lėktuvus aptarnaus ir Kauno oro uoste3
Lietuvos kapitalo aviacijos grupės „Avia Solutions Group“ antžeminių paslaugų bendrovė „Baltic Ground Services“ (BGS) nuo šiol ir Kauno oro uoste teiks paslaugas Ukrainos užsakomųjų skrydžių bendrovei „SkyUp Airli...