- Klaipeda.diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Jau esame įpratę su draugais ir pažįstamais dalintis gyvenimo akimirkomis socialiniuose tinkluose. „Tez Tour“ atlikta keliautojų apklausa rodo, kad net 73 proc. respondentų juose pasidalija ir savo kelionių nuotraukomis. Tuo metu vienas iš 10 apklaustųjų teigia, kad įkelia ir suvaidintų atostogų nuotraukas, norėdamas pajuokauti arba neatsilikti nuo draugų.
„Aktyviau atostogų nuotraukomis socialiniuose tinkluose dalijasi moterys – 82 proc., palyginus su 61 proc. vyrų. Pastebima, kad noras pasidalinti atostogų nuotraukomis susijęs ir su mažamečių vaikų turėjimu. Kuo mažesni vaikai, tuo respondentai labiau linkę dalintis atostogų nuotraukomis“, – pristato Inga Aukštuolytė, „Tez Tour“ ryšių su visuomene ir rinkodaros skyriaus vadovė.
Kas trečias lietuvis, kai pasiilgsta tikrų atostogų, mėgsta atsidaryti nuotraukų galeriją ir prisiminti praėjusių kelionių įspūdžius. Senas kelionių nuotraukas lietuviai paviešina ir savo socialinių tinklų paskyrose. Dažnai ankstesnių atostogų nuotraukas viešina 6 proc., kartais – vienas iš keturių respondentų.
Draugų nuotraukos įkvepia keliauti
Remiantis apklausos duomenimis, draugų ir pažįstamų kelionių nuotraukos socialiniuose tinkluose sukelia įvairias emocijas ir daro įtaką kelionių pasirinkimui. 43 proc. respondentų jos sukelia malonius jausmus, kai kiti smagiai leidžia laiką. Dar 43 proc. apklausos dalyvių nurodė, kad šios nuotraukos įkvepia pasidomėti naujomis kryptimis ir suplanuoti atostogas.
„Pastebime, kad kelionių pasirinkimui nuotraukos socialiniuose tinkluose turi įtakos. Stebėti draugų nuotraukas ir keliauti virtualiai, pamatyti naujas vietas, stebėti įspūdžius mėgsta 44 proc. moterų ir ketvirtadalis apklaustų vyrų“, – apžvelgia I. Aukštuolytė.
Vis dėlto kelionių nuotraukos gali sukelti ir kitokius jausmus. 15 proc. respondentų draugų kelionių nuotraukos sukelia pavydą, jie mano, kad kiti atostogauja dažniau ar geriau už juos. Kiek daugiau nei dešimtadalis respondentų stebėdami tokias nuotraukas jaučiasi suirzę, nes ir patys mieliau atostogautų, o ne dirbtų.
Viešina ne tik tikras nuotraukas
Pasak „Tez Tour“ atstovės, didėjant informacijos srautui tampa sunku atskirti realias ir netikras atostogų nuotraukas. Šią tendenciją atspindi ir apklausos duomenys.
„Maždaug kas ketvirtas Lietuvos gyventojas mano, kad savo socialiniuose tinkluose yra galimai pastebėjęs netikras atostogų, turistinių vietų nuotraukas, apsimetinėjimus, kad jų draugai yra kažkur išvykę. Tokias nuotraukas dažniau pastebi vyrai. Visgi, 67 proc. respondentų nėra atkreipę dėmesio arba jiems nepavyko identifikuoti tokių nuotraukų“, – kalba I. Aukštuolytė.
Keliautojų apklausos duomenys rodo, kad respondentai viešina suvaidintas nuotraukas savo socialiniuose tinkluose, nes nenori atsilikti nuo kitų atostogaujančiųjų.
„5 proc. respondentų prisipažino, kad tokias nuotraukas kartais paviešina, nes siekia sukelti aplinkiniams pavydą arba nenorėdami atsilikti nuo draugų, kurie atostogauja dažniau. Lygiai tiek pat apklaustųjų netikras nuotraukas viešina tiesiog norėdami pašmaikštauti“, – dalijasi I. Aukštuolytė.
Klaidingas įspūdis apie nuotraukų tikrumą gali susidaryti ir tada, jei nuotraukos į socialinius tinklus įkeliamos po atostogų. Tokiomis nuotraukomis savo socialiniuose tinkluose dažniau dalijasi moterys (11 proc.) nei vyrai (8 proc.).
Galimybė laimėti kelionę į Graikiją
20-ąjį gimtadienį švenčiantis kelionių organizatorius „Tez Tour“ ragina ne vaidinti, o leistis į tikras atostogas. Šiuo metu svetainėje www.teztour.lt vyksta konkursas, kurio metu galima laimėti atostogas graikiškajame Peloponese.
„Džiaugiamės galėdami jau 20 metų kurti tikras atostogas pagal įvairius keliautojų norus. O savo gimtadienio proga organizuojame du konkursus bei kviečiame laimėti ne tik kelionę į Graikijos regioną Peloponesą trims, bet ir daugiau tikrų atostogų aksesuarų“, – pristato I. Aukštuolytė.

SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Kauno „Oktoberfest“ atsisveikina iki kitų metų
Trečias kartas nemeluoja, o ketvirtas garantuoja. Ketvirtą kartą „Volfas Engelman“ organizuojama „Oktoberfesto“ šventė jau neabejotinai tampa tradiciniu rudens renginiu Kaune. Šventėje dalyvavo Jo Karališkoji D...
-
STT: Ukmergės, Šalčininkų ir Širvintų įmonėse – nepotizmo rizika1
Ukmergės, Šalčininkų ir Širvintų savivaldybių valdomų įmonių vadovų skyrimas be konkursų didina nepotizmo riziką, teigia Specialiųjų tyrimų tarnyba (STT). ...
-
„Lietuvos geležinkelių“ korporatyvinių reikalų direktorius – A. Zubriakovas
„Lietuvos geležinkelių“ (LTG) grupės korporatyvinių reikalų direktoriumi nuo pirmadienio dirba Aleksandas Zubriakovas. ...
-
Pasipelnyti iš vogtų loterijos bilietų nebepavyks – pristatomas unikalus sprendimas4
Loterijos bilietų platinimo tinklą aptarnaujanti įmonė „Perlas Network“ įgyvendina unikalų technologinį sprendimą – momentinės loterijos apskaitos sistemą integruoja į parduotuvių kasų sistemą. Ši inovacija leidžia momen...
-
Vilniaus viešbučiai už TV transliacijas be licencijos turi sumokėti 42 tūkst. eurų1
Teismas įpareigojo sostinėje esančių viešbučių „Radisson Blu Hotel Lietuva“ Vilniuje ir „Best Western Vilnius“ valdytojus sumokėti 42 tūkst. eurų už pažeistas autorių teises – filmus, serialus ir televizij...
-
Neradus tinkamo kandidato vėl ieškoma Žemės ūkio duomenų centro vadovo
Neradus tinkamo kandidato iš naujo skelbiamas Žemės ūkio duomenų centro vadovo konkursas. ...
-
„Liūtukas ir Ko“ sėkmės receptas – 30 metų dėmesio kokybei ir darbuotojams10
Šaldytus koldūnus ir pusgaminius gaminantis „Liūtukas ir Ko“ per pastaruosius tris dešimtmečius augo, plėtėsi ir kėlė šaldytų pusgaminių kartelę. Per veiklos vystymo laiką įmonė užėmė lyderio poziciją ir jos ne...
-
„Grindos“ vadovas A. Griškevičius palieka postą4
Vilniaus kelių ir gatvių, lietaus nuotekų tinklų priežiūros ir plėtros, viešųjų miesto teritorijų priežiūros įmonės „Grinda“ vadovas Andrius Griškevičius palieka įmonę. ...
-
Rūšiuotojų planai prie Klaipėdos stringa?3
Kartą už pažeidimus jau išprašyta iš uostamiesčio bendrovė „Ekonovus“ puoselėjo planus įsirengti atliekų rūšiavimo aikštelę prie pat Klaipėdą žyminčio ženklo magistralėje. Tačiau sukilus Klaipėdo...
-
„Maximai“ paskelbus juokingai mažas kainas, pirkėjai plūstelėjo į parduotuves: prekes šluote šluoja45
Lietuviškam prekybos tinklui „Maxima“ rugsėjo pradžioje paskelbus „Anekdotas, o ne kaina“ pasiūlymą, šalies gyventojai suplūdo į parduotuves. Skaičiuojama, kad juokingai mažų kainų prekių per pirmąją savaitę ...