„Svarbiausi mūsų klientai yra keleiviai, tad ši Kliento diena ir skirta būtent jiems. Nuo pat ankstyvo ryto oro uostų darbuotojai pasiruošę praskaidrinti keleivių nuotaikas ir pamaloninti juos nors ir mažomis, tačiau jaukiomis dovanomis.
Mums taip pat svarbu pasikalbėti su keleiviais, išgirsti jų nuomonę ir pastebėjimus tam, kad ateityje galėtume tobulėti, gerinti keleivių patirtį ir netgi viršyti jų lūkesčius – tuo per Kliento dieną taip pat rūpinasi mūsų darbuotojai“, – sako Tomas Rytel, Lietuvos oro uostų Organizacinio vystymo departamento direktorius.
Pasak T. Rytel, visi mėgstantys keliauti ir turintys idėjų, kurios padėtų Lietuvos oro uostams dar labiau augti ir tobulėti, jas gali surašyti specialioje Lietuvos oro uostų svetainėje - www.ltou.lt/Kaledos2016.
Kliento dienos proga per rytinį Vilniaus oro uosto piką, t. y. 4-6 val. ryto, aviacijos saugumo patikroje darbavosi ir su keleiviais bendravo Vilniaus oro uosto direktorius Olafas Martensas. Tuo tarpu Palangos oro uoste tradiciškai keleivius sveikina Kalėdų Senelis ir Snieguolė, taip pat vaišina mandarinais bei saldainiais.
Visą dieną šiandien trijuose oro uostuose keleiviams dalinamos Lietuvos oro uostų partnerių įsteigtos dovanos – karšti gėrimai, užkandžiai, lininiai virtuvės tekstilės gaminiai bei kitos šventinės smulkmenos, o aktyviausiems Vilniaus oro uosto „Facebook“ paskyros gerbėjams vyksta speciali ekskursija po įprastai keleiviams nematomas oro uosto zonas.
Naujausi komentarai