Pereiti į pagrindinį turinį

Lietuvoje klientus geriausiai aptarnauja „Prisma“

2014-04-29 07:11
K. Vanago/BFL nuotr.

Tyrimų bendrovės "Dive Lietuva" praėjusių metų paskutinįjį ketvirtį atliktas tyrimas parodė, kad Lietuvoje bendras prekybos tinklų aptarnavimo kokybės rodiklis yra aukščiausias Baltijos šalyse ir siekia 89,1 procento. Kaip rašo dienraštis "Verslo žinios", aptarnavimo kokybės lyderiu šalyje įvardintas prekybos tinklas "Prisma", antra liko "Maxima", trečioje vietoje - "Iki".

"Džiugina aukštas pirmųjų trijų geriausiai pasirodžiusių Lietuvos tinklų aptarnavimo kokybės rezultatas - jis yra gerokai aukštesnis už bendrą Baltijos ir bendrą Lietuvos aptarnavimo kokybės rodiklį", - komentuoja "Dive Lietuva" projektų vadovė Miglė Šlautkulienė.

Anot jos, "Prismai" tapti aptarnavimo lydere labiausiai padėjo tai, kad šis tinklas lenkia kitus prekybos centrus kasos darbuotojų aptarnavimo kokybės lygiu. "Maximai" aplenkti "Iki" padėjo aukštesnis įvertinimas tokioje kategorijoje kaip aplinka, o aptarnavimo kultūra abiejuose tinkluose yra ganėtinai aukšta ir ryškiau nesiskiria.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų