„LTG Cargo“ pirmadienį pranešė pasirašiusi sutartį su Ukrainos įmone „TAS Dniprovagonmash“. Planuojama, kad pirmieji pusvagoniai bus pristatyti 2025 metų vasarį–balandį.
Bendrovės teigimu, jais daugiausia bus gabenami birūs ir kiti atmosferos poveikiui atsparūs kroviniai, pavyzdžiui, statybose naudojama dolomito ir granito skalda, metalai.
„Statybinių medžiagų pervežimas Lietuvoje – vienas didžiausių ir dėl pastaraisiais metais suaktyvėjusių statybų ir kelių remontų ženkliai augęs krovinių segmentas“, – pranešime sakė „LTG Cargo“ generalinė direktorė Eglė Šimė.
Anot jos, naujais pusvagoniais bendrovė galės papildomai pergabenti 0,7 mln. tonų krovinių.
„LTG Cargo“ duomenimis, mineralų ir statybinių medžiagų dalis pernai sudarė 21 proc. visų „LTG Cargo“ pervežimų. Planuojama, kad ši dalis augs dėl „Via Baltica“, „Rail Baltica“ projektų.
„LTG Cargo“ iš dviejų gamintojų Ukrainoje liepą už 36 mln. eurų taip pat įsigijo 500 grūdams vežti skirtų vagonų. Juos ji įsigijo iš Kremenčuko lokomotyvų ir vagonų gamybos įmonės „Kryukov Railway Car Building Works” ir Lvivo apskrities gamyklos „Experimental-Mechanical Plant Karpaty“ („EMP Karpaty“).
Šiuo metu „LTG Cargo“ riedmenų parkui priklauso daugiau nei 6 tūkst. įvairių vagonų.
Naujausi komentarai