- Klaipeda.diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Atsižvelgęs į klientų pageidavimus ir gerindamas aptarnavimo kokybę, „Mano BŪSTAS“ iš esmės pertvarkė veiklos procesus ir pradeda teikti naujo kokybės standarto paslaugas. Tobulindama skaitmeninių priemonių arsenalą ir atsigręždama į tvarios veiklos sprendimus, įmonė pristato naujovę – klientų atstovus, kurie atstovaus gyventojų interesams.
„Mano BŪSTAS“ baigė pertvarkyti vidinius veiklos procesus ir žymiai sustiprino klientų aptarnavimo centrą, kuriame jau darbuojasi beveik 100 įvairaus profilio specialistų. Be to, įmonė įsteigė naują klientų atstovo pareigybę, kurios jau pats pavadinimas suponuoja, kad suburta specialistų komanda atstovaus išskirtinai daugiabučių gyventojų interesams.
Atstovaus klientų interesams
Pagrindinės klientų atstovų užduotys – rūpintis, kad namo priežiūra būtų kuo sklandesnė ir kokybiškesnė. Jie kontroliuos, kad rangovai darbus klientų namuose atliktų laiku, gerai ir už priimtiną kainą. Inicijuos balsavimus ir dalyvaus gyventojų susirinkimuose bei koordinuos, kad gyventojų užklausos būtų išspręstos per protingą terminą. Be to, techniniais daugiabučio namo priežiūros klausimais rūpinsis priežiūros inžinieriai, tad kiekvienas namas nuo šiol turės mažiausiai du atstovus.
„Šiek tiek užtrukome, kol sustygavome vidinius veiklos procesus, dėl to ne visada spėjome laiku atliepti klientų lūkesčius, todėl noriu atsiprašyti mūsų klientų ir padėkoti jiems už kantrybę. Užtikrinu, kad nuo šiol situacija keičiasi kardinaliai. Kadangi klientų lūkesčiai mūsų organizacijoje yra svarbiausias prioritetas, įsteigėme naują – klientų atstovo – pareigybę. Šių įmonės darbuotojų pagrindinė užduotis – atliepti visus gyventojų lūkesčius, susijusius su daugiabučio namo priežiūra ir asmeniškai kontroliuoti, kad visi jų pageidavimai, užklausos ar problemos būtų sprendžiamos tiksliai, greitai ir kokybiškai. Tuo, beje, jau spėjo įsitikinti dalis mūsų aptarnaujamų namų gyventojų, kurie turėjo galimybę pirmieji įvertinti jiems priskirtų klientų atstovų naudą“, – sako bendrovės „Mano BŪSTAS“ direktorius Mindaugas Genys.
Įmonės vadovas pastebi, kad žymiai gerėja klientų aptarnavimo centro rodikliai. Pavyzdžiui, per pastarąjį pusmetį daugiau nei tris kartus pagerėjo atsiliepimų į skambučius laikas. Birželį klientams, kol bus sujungti su konsultantais, vidutiniškai tekdavo laukti 3,16 min., lapkritį laukimo laikas sutrumpėjo iki 1 min. Be to, į 64 proc. visų skambučių konsultantai dabar atsiliepia ne ilgiau kaip per 20 sek.
„Mano BŪSTO“ nuotr.
Kiekvienam namui – po atstovą
Nemaža dalis „Mano BŪSTO“ klientų savo laiptinių skelbimų lentose, „eBŪSTO“ platformoje ir e.paštu jau buvo informuoti apie jų daugiabučiams priskirtus klientų atstovus bei priežiūros inžinierius. Šioje informacijoje nurodyti konkretūs darbuotojai su vardais ir pavardėmis, jų kontaktiniai duomenys.
Susisiekti su klientų atstovais daugiabučių gyventojai galės e.paštu arba paskambinę į klientų aptarnavimo centrą. Šie įmonės specialistai bus pasiekiami darbo dienomis ir darbo valandomis. Jei gyventojai į atstovus kreipsis ne darbo metu, su jais bus susisiekta artimiausią darbo dieną.
Klientų atstovų misija orientuota į klientų kreipinių ir problemų sprendimų kontrolę bei koordinavimą, tačiau einamuosius būsto priežiūros klausimus gyventojai ir toliau bus skatinami spręsti per klientų aptarnavimo centrą jiems patogiausiu būdu: „eBŪSTO“ platformoje, e.paštu arba telefonu. M.Genio teigimu, klientų atstovas į procesą įsijungs tuomet, jei būsto priežiūros specialistų komandai nepavyktų išspręsti gyventojo klausimo.
Viskas dėl klientų
Įgyvendinęs veiklos pokyčius „Mano BŪSTAS“ nemažina investicijų ir į kitus klientų poreikius atliepiančius sprendimus. Toliau nuosekliai vystoma ir tobulinama savitarnos platforma „eBŪSTAS“, kuri, remiantis rinkos tyrimų kompanijos KANTAR atlikta apklausa, geriausiai rinkoje savo klientams suteikia galimybę naudotis savitarnos teikiamomis naudomis.
Visą parą padėti klientams ir toliau pasiryžusi „Mano BŪSTO“ avarinė tarnyba. Priešingai nei kitose daugiabučių administravimo įmonėse, šis bendrovės padalinys yra nuosavas, o ne samdomas iš išorės, todėl užtikrina, kad būtų laiku reaguojama į avarinius pranešimus.
Kadangi „Mano BŪSTAS“ priklauso kontroliuojančiajai bendrovei, kurios akcijos įtrauktos į Varšuvos vertybinių popierių biržą, tai garantuoja įmonės finansinį stabilumą ir patikimumą. Nėra rizikos, kad bendrovė neįstengs vykdyti savo finansinių įsipareigojimų ar bankrutuos, dar svarbiau – nepradangins klientų kaupiamųjų lėšų. Mat pasitaiko atvejų, kai mažos ar finansiškai silpnos administravimo įmonės bankrutuoja arba tiesiog iššvaisto klientų sukauptas lėšas.
„Mano BŪSTO“ nuotr.
Daugiau skaidrumo
Dar vienas svarbus aspektas – „Mano BŪSTAS“ visiems remonto darbams daugiabučiuose skelbia konkursus. Vadinasi, įmonė darbus skaidriai perka iš rinkos, o ne perduoda juos vykdyti antrinėms bendrovėms, kurios, ne paslaptis, būna suinteresuotos dirbtinai išpūsti darbų įkainius.
„Norime, kad mūsų esami ar potencialūs klientai gautų aukščiausios kokybės paslaugas, todėl nuolat investuojame tiek į laiko patikrintus, tiek į inovatyvius aptarnavimo sprendimus. Mūsų klientai vieninteliai gali naudotis klientų aptarnavimo centro, kuriame dirba beveik 100 specialistų, paslaugomis, geriausia rinkoje savitarnos platforma „eBŪSTAS“, o nuo šiol – ir konsultuotis su jų namui priskirtu konkrečiu klientų atstovu. Neabejoju, kad šių paslaugų visuma užtikrins dar geresnę aptarnavimo kokybę, o mūsų klientai ne tik žinos, bet ir įsitikins, kad jų būsto priežiūra yra patikimose rankose“, – akcentavo M.Genys.
NAUJAUSI KOMENTARAI
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Lietuvos bankas: bankų pelnas pernai augo du kartus1
Lietuvoje veikiantys bankai, neaudituotais duomenimis, pernai uždirbo 986 mln. eurų grynojo pelno – du kartus daugiau nei 2022 metais (491 mln. eurų), ketvirtadienį pranešė Lietuvos bankas (LB). ...
-
Seime – valstybės ir vietos gynybos pramonės ryšius skatinančios pataisos
Seimui ketvirtadienį teikiamos Gynybos ir saugumo pramonės įstatymo pataisos, kurios leistų į valstybės vykdomą karinės technikos įsigijimą įtraukti Lietuvos įmones. ...
-
LB: bankai nepakankamai informuoja savivaldybes apie alternatyvas uždarytiems skyriams2
Lietuvos banko (LB) vertinimu, nors mažėja fizinių bankų klientų aptarnavimo skyrių, poreikis „gyvai“ konsultacijai išlieka. Tačiau, anot LB atstovės, gyventojai nepakankamai informuojami apie alternatyvias aptarnavimo galimybes. ...
-
Vilniaus Senamiestyje bus pradedamos naujo gyvenamųjų namų projekto statybos5
Įmonių grupė „Eika“ kartu su bendrove „Etapas Group“ bei jos partneriais užbaigė sostinės Seinų gatvėje esančio sklypo ir jame suplanuoto gyvenamųjų namų projekto „Senamiesčio sodai“ įsigijimo sandorį. ...
-
Ugdė vaikų meilę vandeniui1
Ketverius metus, nuo 2020 m. rusėjo iki 2024 m. sausio, trijų Kauno miesto pradinių mokyklų antrokai dalyvavo Sporto rėmimo fondo finansuojamame projekte „Pamilk vandenį“. Apie 800 antrokų vieną kūno kultūros pamoką praleido baseine, mok...
-
Produkciją Lietuvoje pristato biodujomis varomu vilkiku: per metus 100 tonų sumažins išmetamą CO22
Gėrimų gamintoja „Volfas Engelman“ nuo šiol savo produkciją visoje Lietuvoje pristato biometanu varomu vilkiku. Naujasis sunkvežimis kasdien keliauja iš Kauno į didžiųjų prekybos tinklų, esančių Panevėžyje ir Vilniuje, sa...
-
A. Avulis: vis dar galioja mano pasiūlymas, kad 2026 m. pabaigoje stadione žaistume futbolą20
Nacionalinį stadioną iš „BaltCap“ perimančios „Hanner“ vadovas Arvydas Avulis sako esąs pasirengęs vykdyti projektą, o jau 2026 m. pabaigoje galėtų būti sužaistos pirmosios futbolo rungtynės. Anot jo, šiuo metu ...
-
D. Vedrickas: VPT galbūt vertins galutinę stadiono koncesijos sutartį – nenorėčiau dabar spekuliuoti2
Viešųjų pirkimų tarnybos (VPT) vadovas Darius Vedrickas neatmeta, kad tarnyba vertins Nacionalinio stadiono statybos koncesijos sutarties galutinį variantą. ...
-
„Mega“ pranešė liūdną žinią: neteko ilgaamžių ryklių15
Ne vienus metus prekybos ir laisvalaikio centras „Mega“ buvo vienintelė vieta Lietuvoje, kurioje buvo galima apžiūrėti ryklius. Rykliai kartu su daugiau nei dviem šimtais per 40 skirtingų rūšių iš Atlanto, Indijos ir Ram...
-
„LTG Cargo“ pradėjo testuoti išmaniąją nuotolinės diagnostikos sistemą
LTG grupės krovinių vežimo bendrovė „LTG Cargo“ pradėjo lokomotyvuose testuoti išmaniąją nuotolinės diagnostikos įrangą. Planuojama, kad pasiteisinus šiam tęstiniam projektui bendrovė galės sutaupyti iki 1,5 mln. eurų pe...