- Klaipeda.diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Kiekvienam daugiabučiui namui priskirti „Mano BŪSTO“ klientų atstovai sako, jog klientai teigiamai įvertino sprendimą skirti jų namui atsakingą asmenį. Pasak jų, bendradarbiaujant su gyventojais visus kylančius klausimus dabar pavyksta išspręsti greičiau ir efektyviau.
„Mano BŪSTAS“ pernai rudenį kiekvienam namui priskyrė po klientų atstovą, kurio jau pats pavadinimas suponuoja, kad šie specialistai atstovauja išskirtinai daugiabučių gyventojų interesus. Pagrindinės klientų atstovų užduotys – rūpintis, kad namo priežiūra būtų kuo sklandesnė ir kokybiškesnė, kontroliuoti, kad rangovai darbus klientų namuose atliktų laiku, gerai ir už priimtiną kainą. Klientų atstovai taip pat inicijuoja balsavimus ir dalyvauja gyventojų susirinkimuose bei koordinuoja, kad gyventojų užklausos būtų išspręstos per protingą terminą.
Apie pokyčius ir jų naudą daugiabučių gyventojams – pokalbis su „Mano BŪSTO“ klientų atstove Diana Kundrotaite.
– Kaip pasikeitė bendravimas su gyventojais, kai kiekvienam namui buvo priskirtas klientų atstovas?
– Situacija pasikeitė tikrai į geresnę pusę. Klientų atstovas yra kaip namo šeimininkas: mes žinome, kokios problemos yra name, kaip jos sprendžiamos, bendraujame su gyventojais, palaikome su jais kontaktą. Stebime realiai visą situaciją, žiūrime, kad nebūtų daroma nereikalingų darbų ir t. t.
– Su kokiais iššūkiais susidūrėte pirmaisiais darbo mėnesiais?
– Pirmais mėnesiais buvo labai didelis gyventojų susidomėjimas. Gyventojai buvo tikrai išsiilgę bendravimo. Jautėsi, kad žmonėms reikia konsultacijų būsto priežiūros klausimais. Dabar sulaukiame daug teigiamų klientų atsiliepimų, nes gyventojai įsitikino, kaip svarbu name turėti atstovą.
– Dėl kokių problemų į jus dažniausiai kreipiasi gyventojai?
– Galima sakyti, kad klausimai dažniausiai susiję su sezoniškumu. Šaltuoju metu yra šildymo problemos, galbūt nenukastas sniegas, nevalyti keliai. Kai lyja – gal stogas bėga, siūlės, fasadas ir t. t. Žinoma, būna ir tokių situacijų, kai tiesiog žmonės nori su kažkuo pabendrauti, pakalbėti. Ypač vyresnio amžiaus žmonės, kurie nori, kad su jais kas nors pasikalbėtų, būtų išgirsti. Todėl kartais tenka padirbėti ir psichologu.
– Ką patartumėte gyventojams, kurie nedrįsta arba nežino, kad gali kreiptis į namui priskirtą klientų atstovą?
– Mūsų prižiūrimų daugiabučių namų gyventojai tikrai turėtų nebijotų kreiptis į mus. Mes tikrai į kiekvieną gyventojo kreipimąsi atsakysime, paskambinsime ar atrašysime į gautą laišką. Juk tam ir esame, kad padėtume klientams. Mums yra svarbios visos bėdos ir nesvarbu, ar tai būtų maža problema, ar ne.
– Kiek sulaukėte užklausų ir kiek pavyko jų išspręsti nuo savo darbo pradžios?
– Įdomumo dėlei pasižiūrėjau, kad nuo rugpjūčio mėnesio gautų pranešimų, skirtų tik man, yra 1342, iš kurių jau 1315 išspręsta. Tiesa, tai tik sistemoje registruoti gyventojų pranešimai, kurie ne visada gali atspindėti realią situaciją. Yra nemažai klausimų, kurie sprendžiami laiškais ir skambučiais, bet ne visada fiksuojamos mūsų sistemose.
– Ar sulaukiate padėkų iš gyventojų?
– Gyventojai labiausiai dėkoja dėl to, kad dabar jų name yra konkretus žmogus, kuris tikrai gali suvaldyti situaciją ir žino, ko reikia, kad daugiabutis būtų tinkamai prižiūrimas. Kiekviena padėka asmeniškai man yra ne tik didelis įvertinimas, bet ir paskata dirbti dar geriau ir stengtis dėl kiekvieno kliento.

NAUJAUSI KOMENTARAI
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
„INVL Baltic Real Estate“ pelnas pernai augo 24 proc. iki 4,2 mln. eurų
Investicijų į nekilnojamąjį turtą bendrovės „INVL Baltic Real Estate“ konsoliduotas grynasis pelnas pernai, palyginti su 2021 metais, augo 24 proc. iki 4,2 mln. eurų, pranešė įmonė. ...
-
Nerimsta aistros ir diskusijos – ar pavežėjai privalo mokėti kalbėti lietuviškai?54
Lietuviškai nekalbantys pavežėjai vienus siutina, kitiems problemų nesukelia. Tačiau į nesibaigiančias diskusijas dėmesį jau atkreipė ir parlamentarai. Tikisi, kad lietuviškai bendrauti su klientais juos privers naujos įstatymo pataisos...
-
Tarnyba: „Lidomed-Bio“ biorezonansiniai prietaisai negali būti platinami Lietuvoje
Bendrovės „Lidomed-Bio“ gaminami biorezonansiniai prietaisai nebuvo įvertinti pagal jiems taikomus reikalavimus, todėl negali būti platinami Lietuvoje, jie nėra tinkami gydymui, pirmadienį pranešė Valstybinė akreditavimo sveikatos pr...
-
Pasidalinę „Teleloto“ bilietą, pasidalino ir Aukso puodą: laimėjo sindikatu žaidusi grupė
Populiariausioje šalies loterijoje „Teleloto“ visai neseniai laimėtas Aukso puodas su daugiau nei 450 000 eurų suma. Paaiškėjo, jog laimingais tapo keturi bilietai – pirkti Jonavoje, Alytuje, Kaune ir internete – sindik...
-
Teismas: „Aug Rent“ negali statyti viešbučio Klaipėdoje5
Vilkikų, priekabų, krautuvų ir kitų automobilių ilgalaikės nuomos įmonė „Aug Rent“ negalės prie įvažiavimo į Klaipėdą, netoli Jakų sankryžos, statyti viešbučio. Klaipėdos savivaldybės leidimas jo statybai panaikintas teis...
-
Atskleidė, kaip keičiasi Lietuvos ryšio paslaugų vartotojo portretas – įvyko lūžis
Lietuviai vis dažniau renkasi mobilųjį namų internetą, rodo naujausia Lietuvos Respublikos Ryšių reguliavimo tarnybos ataskaita. Didžiausią mobiliojo ryšio rinkos dalį turinčios bendrovės „Tele2“ vadovas Petras Masiulis pas...
-
Padangų atliekų tvarkymas: pusė gyventojų nežino utilizavimo galimybių, verslai naudojasi situacija8
Artėjant padangų keitimo sezonui ir augant padangų atliekų kiekiams didelių gabaritų atliekų surinkimo aikštelėse, padangų gamintojų ir importuotojų organizacijos vos spėja tvarkyti šias atliekas. ...
-
Lietuvos paštas sustabdė siuntas į Rusiją2
Dėl naujų, su tarptautinėmis sankcijomis susijusių reikalavimų siuntoms į Rusiją Lietuvos paštas laikinai sustabdė siuntų su daiktais gabenimą į šią šalį, pranešė paštas. Naujus reikalavimus tokioms siuntoms kel...
-
Tiksliųjų mokslų studijoms – aukso amžius: kaip pasiruošti IT karjerai dar mokykloje?8
Informacinių technologijų (IT) ir skaitmeninių inovacijų sričių specialistų poreikis šiandienos darbo rinkoje vis dar išgyvena augimą. Todėl pastaraisiais metais šalies universitetuose bei kolegijose didėja tiksliųjų mokslų po...
-
Įsigykite daugiau už mažiau: „Iki“ siūlo penkis sprendimus, kaip tai padaryti
Nusipirkti daugiau ir sutaupyti? Skamba kaip prieštaravimas, tačiau tai tikrai įmanoma, jei tik šiek tiek pakeisite savo apsipirkimo įpročius. Pasak Vaidos Budrienės, prekybos tinklo „Iki“ komunikacijos vadovės, sumaniai a...