„Nuolatos analizuojame savo klientų poreikius ir stengiamės pasiūlyti tai, ko mūsų pirkėjai ieško. Šviežia žuvis yra ta kategorija, kuri yra gan sezoniška, daugiausiai jos parduodama kalėdiniu ir velykiniu laikotarpiu. Todėl mažindami gyvos žuvies pasiūlą savo parduotuvėse pateiksime pirkėjams alternatyvą. Prieš didžiąsias metų šventes pristatėme savo pirkėjams naujieną – išskrostą ir ant ledo atšaldytą karpį. Džiaugiamės, kad pirkėjai šią alternatyvą įvertino teigiamai ir dabar galime imtis tolimesnių veiksmų atsisakant gyvos žuvies akvariumuose“, – sako „Maximos“ komercijos vadovė Vilma Drulienė.
Šiuo metu akvariumai su gyva žuvimi yra didesnio formato „Maximos“ parduotuvėse (XX, XXX, XXXX), kuriose yra įrengta po vieną arba du akvariumus. Planuojama, kad per 2020 metus pokyčiai pasieks šešias tinklo parduotuves – bus sumažintas akvariumų skaičius iki vieno arba atsisakyta visai, o naujai statomose parduotuvėse akvariumai nebus įrenginėjami apskritai.
Papildomai atsiradusi erdvė prekybos centruose bus skirta atšaldytos ir vakuumuotos žuvies asortimentui, kuris bus praplėstas, siekiant patenkinti klientų poreikius ir užtikrinti šviežios žuvies prieinamumą.
2019 metais atšaldytos žuvies pardavimai augo 22 proc. palyginus su 2018 metais, o daugiausiai žuvies parduodama gruodžio mėnesį.
G. Savickio / ELTOS nuotr.
Kiti prekybos tinklai
Prekybos tinklai „Iki“ bei „Rimi“ šiemet planuoja iš viso atsisakyti gyvos žuvies akvariumų.
„Nuo 2016 metų nei vienoj rekonstruotoj parduotuvėj nebėra gyvos žuvies akvariumų, iki šių metų pabaigos jų neliks nei vienoj parduotuvėj, bus tik skrosta žuvis“, – BNS sakė prekybos tinklo „Iki“ komunikacijos vadovė Indrė Baltrušaitienė.
Pasak centro atstovės, gyvų žuvų akvariumų nuspręsta atsisakyti, nes sudėtinga užtikrinti joms geras sąlygas, ypač šventiniu laikotarpiu.
„Viena iš priežasčių yra užtikrinti gyvų žuvų gerovę, nes ypač šventiniu laikotarpiu jų yra labai daug ir sunku padaryti, kad jos nenukentėtų“, – teigė I. Baltrušaitienė.
Išmontuoti didžiuosiuose prekybos centruose esančius akvariumus iki metų pabaigos ketina ir prekybos tinklas „Rimi“, akvariumai taip pat nebeįrengiami naujai atidaromuose centruose.
„Šie sprendimai priimti remiantis „Rimi“ korporatyvinės atsakomybės politika, kurioje esame įsipareigoję ir partnerius raginame laikytis gyvūnų gerovės standartų. Taip pat atsakingai vertiname jai neabejingų pirkėjų, juos vienijančių organizacijų rūpestį“, – sakoma „Rimi“ viešųjų ryšių vadovės Renatos Keršienės BNS atsiųstame komentare.
„Norfos“ atstovas Darius Ryliškis BNS patvirtino, kad prekybos tinklas neturi gyvos žuvies akvariumų.
Akvariumų nėra ir tinkle „Lidl“. „Mes laikomės pozicijos, kad nebūtų gyvos žuvies akvariumų“, – BNS sakė tinklo atstovė Greta Cibulskaitė.
Prekybos tinklus nutraukti prekybą gyva žuvimi ragina gyvūnų teisių gynėjai.
Naujausi komentarai