Prekių tiekimo grandinė, pasak „Maximos“ generalinės direktorės Jolantos Bivainytės, yra itin svarbi mažmeninėje prekyboje, nes nuo jos patikimumo priklauso, ar parduotuvės lentynose pirkėjai kasdien ras reikalingų maisto produktų ar kitų prekių.
„Ilgametė partnerystė su Lietuvos gamintojais ir tiekėjais leidžia kurti pasitikėjimu grįstą prekių tiekimo grandinę. Drąsiai galiu pasakyti, kad pasitikime savo verslo partneriais, kurie jaučia taip pat atsakomybę prieš savo prekių pirkėjus, todėl atsisakome baudų praktikos už prekių pristatymo vėlavimą. Viliamės, kad šis žingsnis dar labiau sustiprins abipusiu pasitikėjimu grindžiamą partnerystę su šalies tiekėjais“, – sako prekybos tinklo „Maxima“ vadovė J. Bivainytė.
Pasitikime savo verslo partneriais, kurie jaučia taip pat atsakomybę prieš savo prekių pirkėjus, todėl atsisakome baudų praktikos už prekių pristatymo vėlavimą.
Įsiklausoma į abiejų pusių interesus
Ji pripažįsta, kad tiek 2020-aisiais, tiek ir šįmet prekių tiekimo sutrikimus aštrino COVID-19 pandemija. Prekių pristatymo terminų nesilaikymą dažnai nulemdavo dėl koronavirusu užsikrėtusių darbuotojų sumažėję gamybos pajėgumai, žaliavų trūkumas, dėl logistikos trikdžių kitose šalyse vėluojantys kroviniai ir pan.
„Visas sudėtingas situacijas sprendėme ir toliau spręsime kartu ieškodami bendrų sprendimų. Esu įsitikinusi, kad tvari partnerystė įmanoma tik atsižvelgiant į abiejų pusių interesus, todėl baudos nėra įrankis, kuris būtų reikalingas santykių reguliavimui. Norime kurti abipusiu pasitikėjimu grįstus santykius su verslo partneriais“, – pabrėžia J. Bivainytė.
Sėkmingai įveikti pandemijos iššūkiai
Pandemija yra sustiprinusi „Maximos“ bendradarbiavimą su Lietuvos gamintojais ir tiekėjais. Pernai „Maxima“ kartu su šalies gamintojais įgyvendino kampaniją „Išvien dėl Lietuvos“. Karantino įkarštyje, kai ėmė lėtėti šalies ekonomikos augimas, buvo sumažintos populiarių lietuviškų produktų reguliarios kainos. Tai skatino žmones dažniau rinktis Lietuvos gamintojų produkciją, o išaugusi jos paklausa tapo postūmiu intensyvinti karantino metu pristabdytą gamybą ir net kurti naujas darbo vietas. Kampanijos „Išvien dėl Lietuvos“ metu Lietuvos žmonės, pirkdami atpigintą lietuvišką produkciją, sutaupė per 6 mln. eurų.
Jolanta Bivainytė. / „Maximos“ nuotr.
Prekybos tinklas „Maxima“ bendradarbiauja su beveik 700 tiekėjų iš visos Lietuvos, tarp kurių ir mažieji šeimos ūkiai, ir didžiosios Lietuvos maisto bei kitų šakų pramonės įmonės. „Jau liepos mėnesį pasirašysime pirmuosius sutarčių pakeitimus. Planuojame, kad Lietuvos tiekėjų sutartyse pakeitimai bus padaryti iki šių metų pabaigos. 2022 metais tokią praktiką planuojame pradėti taikyti ir užsienio partneriams, kurių turime dar 1300“, – pažymėjo „Maximos“ vadovė J. Bivainytė.
Naujausi komentarai