„Pastebėjome, kad skirtingų regionų gyventojai vertina ir dažniau renkasi būtent savo krašto kepyklų produkciją. Klientai sako, kad vietiniai duonos gaminiai, dažnai pagaminti pagal autentiškas to krašto tradicijas, jiems skanesni. O įsigydami savame krašte kepamą duoną, klientai palaiko vietinius gamintojus. Todėl atsižvelgdami į duonos kepyklų bei mūsų parduotuvių išsidėstymą visoje Lietuvoje, atnaujinome duonos ir jos gaminių pasirinkimą visose mūsų parduotuvėse. Asortimentą suformavome taip, jog kiekvienoje parduotuvėje būtų galima rasti būtent tame krašte kepamos ir klientų vertinamos duonos bei jos gaminių“, – dalinasi Vilma Drulienė, „Maximos“ komercijos vadovė.
Ji pateikia pavyzdžių. Tauragėje „Jūsų krašto duona“ ženklu pažymėtose lentynose „Maximos“ klientai ras šiame krašte gerai žinomos „Molupio“ kepyklos gaminių: „Gimtinės“ duoną, tamsią „Kazytės“ duoną, tamsią bemielę duoną riekelėmis ir „Bajoriukų L“ batoną. Rokiškio gyventojai gali mėgautis „Lašų duonos“ produkcija: „Rygos“ duona, juoda „Aldutės“ duona, „Batonėliu“, „Vaniline“ pyne, „Grikių“ batonu ir duona „Jums“. O Prienų „Maximose“ šio krašto kepėjų tradicijas palaiko „Garliavos duona“, siūlanti „Senolių“ duoną, „Mildutės“ duoną, „Mildutės“ duoną su grūdais ir naminę 100 proc. ruginę duoną be mielių.
Praėjusių metų pardavimų duomenys rodo, kad, pavyzdžiui, Klaipėdos apskrityje veikiančiose tinklo parduotuvėse parduota 230 tūkst. kepalų ir 300 tūkst. puskepalių plikytos „Klaipėdos duonos“, o plikytos „Klaipėdos duonos“ su saulėgrąžomis pardavimai regione siekė beveik 220 tūkst. vienetų. Šiaulių apskrityje į populiariausių duonos gaminių sąrašą pernai pateko vietos gyventojų mėgstama „Šventinė Verbūnų“ duona – per metus regione parduota apie 340 tūkst. kepalų.
Kad patenkintų pirkėjų poreikius, lietuviškas prekybos tinklas išplėtė ir duonos tiekėjų sąrašą – pasirašė sutartis su dviem naujais partneriais – duonos kepėjais „Molupis“ ir „Garliavos duona“.
Puoselėti ir skleisti lietuviškos duonos tradicijas regionų kepėjams padedantis prekybos tinklas lietuvišką duoną įtraukė į kampanijos „Lietuva, ačiū!“ sąrašą. Nuo šiol klientams, perkantiems lietuvišką produkciją: lietuvišką duoną, lietuviškus pieno produktus ar lietuviškas daržoves, į „Ačiū“ korteles grįžta 10 proc. „Maximos“ pinigais nuo minėtų prekių kainos.
Skaičiuojama, kad per mėnesį į klientų korteles sugrąžinta suma gali siekti apie 1 mln. eurų, o visos kampanijos metu – apie 12 mln. eurų.
Naujausi komentarai