Milijonas skambučių VMI: prašė pateikti ir viešojo transporto tvarkaraščius

  • Teksto dydis:

Valstybinė mokesčių inspekcija (VMI) informuoja, kad praėjusiais metais Mokesčių informacijos centras (MIC) sulaukė beveik milijono gyventojų skambučių – tai sudaro apie 80 proc. visų VMI suteikiamų konsultacijų. Skaičiuojama, kad MIC telefonu 1882 per dieną vienas konsultantas suteikia iki 70 konsultacijų, o jiems užduodami klausimai varijuoja nuo įprastų apie verslo liudijimus ar parduotą turtą, iki itin netikėtų: apie Vanuatu egzistavimą bei prašymų pateikti viešojo transporto tvarkaraščius.

VMI primena, kad telefonu konsultuojama pridėtinės vertės, pelno, gyventojų pajamų, nekilnojamo turto, žemės mokesčio, akcizų ir kitais mokestiniais klausimais. „Visgi kartais konsultantams tenka drauge su klientu apsvarstyti ir geriausius viešojo transporto maršrutus bei spręsti, kaip deklaruoti paveldėtą turtą, kai suma netelpa į numatytą deklaracijos eilutę. Kartais keblias situacijas sukelia ir be konteksto užduodami klausimai: mano knygelė baigėsi, ką daryti, kodėl dar negavau to laiško, ar esu už kažką skolingas ir pan. – tokiais atvejais užduodame papildomus klausimus ir prašome kliento suteikti daugiau informacijos“, – pasakoja VMI Mokesčių informacijos departamento direktorė Regina Utkienė, pažymėjusi, kad nesant galimybei suteikti pilną konsultaciją, kai kuriais atvejais ieškoma papildomos informacijos ir klientui perskambinama, tačiau detalesnės analizės reikalaujančius klausimus prašoma pateikti raštu.

Siekiant teikti kokybiškas ir greitas konsultacijas, nuolat tobulinamos bei plečiamos teikiamų paslaugų galimybės. Vienas iš pavyzdžių – tapatybės nustatymo pagal unikalų telefono numerį paslauga. Ją aktyvavę klientai konsultaciją gauna vos paskambinus registruotu telefonu ir nebereikia kaskart atsakyti į 4 įprastai užduodamus asmenį identifikuojančius klausimus, tad taupomas tiek gyventojų, tiek konsultantų laikas. Atpažinimą unikaliu telefono numeriu galima užsisakyti prisijungus prie „Mano VMI“, skiltyje „Nustatymai“ paspaudus „Keisti kontaktus“ – „Identifikavimo informacija“. Šia paslauga pernai naudojosi apie 3,5 tūkst. gyventojų.

Jei paskambinus 1882 sužinote, jog visi VMI konsultantai užimti, verta paminėti ir dar vieną gyventojų patogumui skirtą konsultacijų telefonu galimybę – skambučio užsakymą klientui patogiu laiku. Paslauga pasiekiama prisijungus prie „Mano VMI“: dešiniajame kompiuterio ekrano kampe apačioje reikia paspausti „Konsultanto“ ikonėlę ir pasirinkti langą „Užsakykite skambutį“. Atskambinimo paslauga galima tik į mobilaus telefono numerį. Pernai šia paslauga pasinaudojo virš tūkstančio gyventojų.

Konsultacijų telefonu alternatyvos

Pasikonsultuoti mokesčių klausimais gyventojai taip pat gali pateikę elektroninius paklausimus per „Mano VMI“ (pernai gauta daugiau nei 24 tūkst. klausimų), o kai kuriais klausimais – ir naudojantis tiesioginių pokalbių internetu priemone (angl. chat), kuri taip pat pasiekiama prisijungus prie „Mano VMI“ (pernai paslauga pasinaudojo beveik 7 tūkst. gyventojų). Konsultacijos teikiamos atvykus it į bet kurį apskrities gyventojų aptarnavimo skyrių.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Alis...

Alis... portretas
Man patinka mūsų VMI veikla... internetinis puslapis gerai padarytas... geri vadovai jį užsakė ir kontroliavo darymą...
VISI KOMENTARAI 1

Galerijos

Daugiau straipsnių