VVTAT gavo vartotojos prašymą su informacija, kad elektroniniu paštu vartotojai atsiųstoje reklamoje buvo nurodyta, jog „Ecco“ parduotuvėse pažymėtiems batams bus taikoma 30 proc. nuolaida. Nuvykus į parduotuvę vartotoja išsirinko batelius, ant kurių buvo užklijuota 124,90 Eur kaina, o ant batelių užklijuotame akciniame raudoname kainolapyje buvo nurodyta, kad batelių kaina 99,92 Eur, t.y. pritaikyta 20 proc. nuolaida. Kasoje vartotoja už batelius sumokėjo trečią kainą – 107,92 Eur.
VVTAT pažymi, kad vartotoja bendrovės parduotuvėje apsipirko didžiojo išpardavimo, dar vadinamo „Juoduoju penktadieniu“ („Black Friday“), metu, kai dauguma parduotuvių skelbia įvairias nuolaidas ir akcijas, taip pritraukdamos didelį, geriausių pasiūlymų ieškančių, vartotojų skaičių. Taigi aukščiau aprašyti bendrovės veiksmai galėjo suklaidinti ir daugiau vartotojų, kuriems prekės kaina turi ypač didelę reikšmę priimant sprendimą įsigyti prekę ir, kurie tokių masinių išpardavimų bei nuolaidų metu pagrįstai tikisi, kad bendrovių skelbiama informacija apie prekės kainą bus teisinga ir neklaidinanti.
VVTAT atkreipia dėmesį, kad vartotojai, atsižvelgdami į komercinės veiklos subjekto skleidžiamą informaciją apie prekės kainą ir įsigydami prekes neturi pagrindo abejoti skleidžiama informacija ir imtis papildomų priemonių siekiant patikrinti, ar pateikiama informacija yra teisinga ir neklaidinanti.
Tyrimo metu VVTAT atsižvelgė į tai, kad SIA KRM Baltic Nesąžiningos komercinės veiklos vartotojams draudimo įstatymo nuostatas pažeidė pirmą kartą, tyrimo metu bendradarbiavo bei grąžino vartotojai dėl neteisingai nurodytos kainos sumokėtus pinigus.
Naujausi komentarai