Patikėjusi, kad Malkų įlanka bus tvarkoma, VLG iš bankrutavusios Juodkalnijos valstybinės įmonės "Adriatic Shipyard Bijela" įsigijo didžiulį plaukiojantį doką, pritaikytą didelės talpos "Panamax" laivams remontuoti.
Didžiausias pasaulyje transporto laivas "Dokwice Vanguard" nuo Adrijos jūros įveikęs apie 7,5 tūkst. kilometrų, 235 metrų ilgio ir 53 metrų pločio milžiną jau atplukdė į Klaipėdą. Tačiau Malkų įlankoje vieta didžiausiam Baltijos šalyse dokui dar neparengta, tad jis laikinai prišvartuotas prie VLG antrinės įmonės Vakarų Baltijos laivų statyklos krantinių.
"Jeigu toks dokas jau veiktų Klaipėdos uoste, neatsigintume užsakovų – laivai plauktų vienas po kito", – sakė Estijos įmonių koncernui "BLRT Grupp" priklausančios VLG įmonių grupės generalinis direktorius Arnoldas Šileika.
BNS rašė, kad Lietuvos bendrovė "MT Group" ir Nyderlandų "Jan De Nul" teisme skundė Klaipėdos uosto direkcijos skelbtą Malkų įlankos užteršto grunto valymo konkursą. Po kelis mėnesius trukusio bylinėjimosi Lietuvos apeliacinis teismas liepos pradžioje atmetė įmonių skundą, taip atverdamas kelią uosto direkcijai pasirašyti 11,367 mln. eurų vertės sutartį su Suomijos ir Estijos bendrovėmis.
Naujausi komentarai