„Nuolat tobuliname procesus, diegiame naujoves ir plečiame infrastruktūrą, kad klientas pajustų mūsų paslaugų ir aptarnavimo kokybę. Lietuvoje turime daugiausia klientų, o tai rodo, kad mūsų pastangos neatsilieka nuo jų lūkesčių. Strategija teikti kokybiškas paslaugas už sąžiningą kainą yra vertinama žmonių ir tai mums padeda išlaikyti stabilias lyderio pozicijas“, – sakė Petras Masiulis, „Tele2“ generalinis direktorius Lietuvai ir Baltijos šalims.
„Tele2“ trečiąjį 2024 m. ketvirtį užėmė 46,6 proc. visų aktyvių kalbinio ryšio SIM kortelių rinkos. Iš viso operatoriaus paslaugomis naudojasi daugiau nei 2,1 mln. klientų visoje Lietuvoje ir jų ratas vis dar auga.
Šių metų trečiąjį ketvirtį „Tele2“ klientų segmentas, lyginant su kitais operatoriais, plėtėsi vienintelis visoje rinkoje. Bendras operatoriaus klientų skaičius paaugo 0,6 proc. Trečiasis šių metų ketvirtis išsiskyrė „Tele2“ išankstinio mokėjimo paslaugos „Pildyk“ klientų plėtra. Šia paslauga naudojasi net 5,4 proc. daugiau naujų klientų nei praėjusį ketvirtį.
RRT ataskaitos duomenimis, stabiliai auga ir „Tele2“ verslo klientų skaičius – jis rinkoje didėjo sparčiausiai. Per trečiąjį ketvirtį verslo klientų paaugo 2,3 proc. o per metus šis skaičius kilo net 6,9 proc. Nuoseklus įmonės verslo klientų augimas stebimas kiekvieną ketvirtį.
RRT ataskaitos duomenimis, stabiliai auga ir „Tele2“ verslo klientų skaičius – jis rinkoje didėjo sparčiausiai.
Prioritetai – tinklo plėtra ir klientų aptarnavimas
„Tele2“ nuolat atnaujina ir tobulina savo paslaugas, investuoja į ryšio kokybės gerinimą ir infrastruktūros plėtrą. Šiuo metu operatorius turi 1550 veikiančių bazinių stočių, toliau modernizuoja populiariausią 4G tinklą. Bendrovė taip pat daug dėmesio skiria greitojo 5G+ ryšio diegimui.
Pastaruoju metu „Tele2“ įgyvendino naujoves, kurios stipriai pagerino klientų patirtį tiek fizinėse parduotuvėse, tiek kitais kanalais. „Tele2“ aptarnavimas salonuose šiemet itin gerai įvertintas „Slapto pirkėjo“ tyrime. Jame įmonė išskirta kaip geriausia tarp visų kitų ryšio operatorių šalyje.
Inovacijos prieš sukčius
„Tele2“ nuolat investuoja į savo klientų apsaugą ir taiko naujas saugumo priemones. Praėjusį mėnesį operatoriaus tinkle pradėjo veikti automatinė apsaugos sistema, kuri atpažįsta ir blokuoja skambučius iš užsienio, kurie naudoja suklastotus mobiliuosius numerius (angl. spoofing). Ši technologija padeda apsisaugoti nuo vagišių, siekiančių išvilioti nieko neįtariančių žmonių santaupas, ir užtikrina saugesnį klientų bendravimą telefonu. Automatizuota blokavimo sistema veikia visiems „Tele2“ ir „Pildyk“ klientams.
Mobiliojo ryšio operatoriaus tinkle nuo 2023 m. kovo mėn. veikia interneto apsaugos paslauga, kuri atpažįsta užkrėstus tinklapius, pavyzdžiui, netikras el. parduotuves ar el. bankininkystės svetaines. Vien per praėjusius metus ji sustabdė daugiau nei 533,2 mln. grėsmių. Operatorius taip pat saugo savo klientus nuo SMS su fišingo nuorodomis. Nuo metų pradžios jų buvo užblokuota daugiau nei 3 mln.
Lietuvos Respublikos Ryšių reguliavimo tarnybos elektroninių ryšių 2024 m. trečiojo ketvirčio ataskaitą rasite čia.
Naujausi komentarai