- Sniegė Balčiūnaitė, BNS
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Dėl Rusijos pradėto karo Ukrainoje laiškai ir siuntos negali patekti į šias valstybes bei Baltarusiją.
Lietuvos paštas sako, kad netekus Rusijos rinkos, kuri yra viena pagrindinių krypčių, tai gali turėti įtakos įmonės finansiniams rezultatams.
„Ukraina nėra viena iš svarbiausių mūsų krypčių, todėl siuntų kiekio sumažėjimas neturi didelės įtakos veiklos rezultatams. Tokia pati situacija ir su Baltarusijos siuntomis. Rusija yra viena pagrindinių krypčių (tiek pagal eksportą, tiek pagal importą), todėl sumažėję siuntų kiekiai turės įtakos finansiniams rezultatams, tačiau juos prognozuoti dar anksti“, – BNS nurodė Lietuvos pašto Klientų patirčių valdymo departamento vadovė Deimantė Žebrauskaitė.
Kaip BNS informavo įmonė, per pastarąsias savaites tarp Lietuvos ir Ukrainos siunčiamų siuntų sumažėjo apie 75-80 proc. Į Baltarusiją išsiunčiama apie 60 proc. mažiau, į Rusiją – apie 16 proc., o gaunamų siuntų iš jų sumažėjo apie 35 proc.
D. Žebrauskaitės teigimu, Ukrainoje uždarius oro erdvę siuntų pristatymas lėktuvais tapo nebeįmanomas.
„Nors situacija labai sudėtinga, pavyko rasti alternatyvius maršrutus žemės transportu, krovininiais automobiliais, aktyviai dirbame su partneriais – Lenkijoje ir Ukrainoje, todėl siuntų kelionė yra ilgesnė, tačiau į tas vietoves, kur nėra aktyvių karinių veiksmų, jos yra pristatomos“, – BNS teigė D. Žebrauskaitė.
„Bendradarbiaudami su kitais paštais galime užtikrinti saugesnę logistinę grandinę. Pavyzdžiui, pristatant į Ukrainą siuntas iki Lenkijos nugabena Lietuvos paštas, Lenkijos paštas jas perima ir nugabena iki Ukrainos sienos, o Ukrainos paštas rūpinasi jų tolesniu pristatymu“, – teigė pašto atstovė.
Pasak jos, iki karo įprastai vidutinis pristatymo į Ukrainą laikas buvo 7-9 dienos, o dabar jį apibrėžti sudėtinga.
„Nuo vasario 27 dienos iš Ukrainos pašto dar negavome patvirtinimų dėl pristatytų siuntų“, – sakė D. Žebrauskaitė.
Nuo kovo 2-osios Lietuvos paštas sustabdė komercinių siuntų į Rusiją ir Baltarusiją siuntimą.
„Kadangi esame įpareigoti teikti universaliąsias pašto paslaugas Lietuvoje, privalome užtikrinti paslaugų teikimą privatiems klientams – jie į šias šalis siuntas gali siųsti, taip pat privalome gavėjams pristatyti ir visas gaunamas siuntas“, – nurodė Lietuvos pašto atstovė.
Paštas be kita ko įspėja, kad dėl Rusijai ir Baltarusijai taikomų sankcijų bei atšaukiamų skrydžių siuntiniai į šias šalis gali keliauti ilgiau.
NAUJAUSI KOMENTARAI
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
V. Matijošaitis: užtruko, bet duotas žodis – ištesėtas20
Kauno miesto meras Visvaldas Matijošaitis džiaugiasi, kad „Vičiūnų grupės“ pasitraukimo iš Rusijos rinkos istorijoje pagaliau padėtas taškas. Kelis pastaruosius metus kritikos dėl įmonės veikimo Kaliningrade susilauk...
-
„Amber Grid“ vadovas: GIPL detalių keitimas gali užtrukti mažiausiai metus2
Rinkos reguliuotojui įpareigojus dujų perdavimo sistemos operatorę „Amber Grid“ pakeisti įtarimų sukėlusias galimai rusiškas jungiamąsias detales, sumontuotas Lietuvos ir Lenkijos magistraliniame dujotiekyje (GIPL), pasak bendrovės v...
-
D. Matijošaitis apie „Vičiūnų“ pasitraukimą iš Rusijos: akivaizdu, kad žaidėme ne savo žaidimą24
Kauno mero Visvaldo Matijošaičio iš dalies valdoma žuvies bei kitų maisto produktų gamybos ir prekybos „Vičiūnų grupė“ oficialiai patvirtino pardavusi Rusijos Kaliningrado srityje veikiantį fabriką ir dar 7-iose valstybėse ...
-
G. Nausėda apie parduotą „Vičiūnų grupės“ verslą Rusijoje: geriau vėliau negu niekada13
Kauno mero Visvaldo Matijošaičio iš dalies valdomai žuvies bei kitų maisto produktų gamybos ir prekybos „Vičiūnų grupei“ po dvejus metus trukusio proceso pardavus verslą Rusijoje, prezidentas Gitanas Nausėda sako, jog jis par...
-
VERT įpareigojo „Amber Grid“ pakeisti GIPL detales su rusiškomis žymėmis3
Valstybinė energetikos reguliavimo taryba (VERT) įpareigojo dujų perdavimo sistemos operatorę „Amber Grid“ pakeisti įtarimų sukėlusias Lietuvos ir Lenkijos magistralinio dujotiekio (GIPL) galimai rusiškas jungiamąsias detales. ...
-
„Orlen Lietuva“ atlygino 146 tūkst. eurų į jūrą išsiliejusios naftos sukeltą žalą4
Naftos importo ir perdirbimo bendrovė „Orlen Lietuva“ teigia atlyginusi aplinkosaugininkų nustatytą 146,4 tūkst. eurų žalą, kai vasario pradžioje Baltijos jūroje ties Būtingės naftos terminalu išsiliejo beveik 2 tonų naftos. ...
-
Lietuvoje startuoja Graikijos „Aegean Airlines“ – dukart per savaitę skraidins į Atėnus1
Lietuvoje startuoja nacionalinė Graikijos oro vežėja „Aegean Airlines“ – du kartus per savaitę ji tiesiogiai skraidins iš Vilniaus į Atėnus. Tikimasi, kad keliautojai per Atėnus galės pasiekti daugiau pasaulio šalių jun...
-
„Vičiūnų grupė“ pardavė gamyklą Kaliningrade59
Kauno mero Visvaldo Matijošaičio ir jo verslo partnerio Liudo Skieraus valdoma žuvies bei kitų maisto produktų gamybos ir prekybos „Vičiūnų grupė“ Rusijos valdymo grupei „Gruppa Okean“ pardavė visą verslą Rusijoje &nda...
-
„Maxima“ kviečia dirbti: apmokome, suteikiamas transportas, apgyvendinimas bei nemokamas maitinimas9
Šalia Lentvario netrukus pradės veikti naujas „Maxima LT“ logistikos centras. Jo vadovas Modestas Virvilas jau renka savo komandą – jo kolegomis gali tapti ir patirties logistikoje neturintys kandidatai. ...
-
Svarbiausi faktai apie Lietuvoje gamyklą planuojančią statyti „Rheinmetall“2
Vokietijos gynybos pramonės milžinei „Rheinmetall“ planuojant Lietuvoje statyti 155 mm artilerijos amunicijos gamyklą, BNS pateikia pagrindinius faktus apie dar 19-ojo amžiaus pabaigoje įkurtą Vokietijos koncerną, kuris taptų vienu didžiau...