- Klaipeda.diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Statybos, remonto ir buities prekių tinklas „Kesko Senukai“ antrus metus iš eilės pelnė aukščiausią klientų aptarnavimo įvertinimą. Lyderis paaiškėjo įmonei „Shopper Quality Group“ atlikus slaptų pirkėjų tyrimą, kurio metu buvo vertinama didžiausių Lietuvoje statybinių prekių parduotuvių klientų aptarnavimo kokybė.
Tyrime dalyvavę slaptieji pirkėjai iš viso vertino šešių „Pasidaryk pats“ (angl. „do it yourself“ – DIY) sektoriaus parduotuvių aptarnavimo kokybę. Surinkę 82 proc. rezultatą, geriausiai pasirodė „Senukai“. Antroje vietoje su 76 proc. liko „Jupoja“.
„Antrus metus iš eilės atliekame DIY sektoriaus tyrimą, norėdami išsiaiškinti tendencijas, kurie aptarnavimo kriterijai išpildomi geriausiai ir kuriose kategorijose įmonėms dar reikia įdėti daugiau pastangų, kad bendrasis aptarnavimas pagerėtų“, – komentuoja Neringa Kazlauskiene, tyrimą atlikusios įmonės „Shopper Quality Group“ valdybos narė.
Pasak Dianos Barauskienės, „Kesko Senukai Lithuania“ klientų patirties grupės vadovės, įmonė nuolat siekia gerinti klientų apsipirkimo patirtį.
„Reaguodami į besikeičiančius pirkėjų poreikius, šią vasarą atnaujinome klientų aptarnavimo standartą, o darbuotojų mokymams pasitelkėme naujus metodus. Šis aukščiausias klientų aptarnavimo kokybės įvertinimas rodo, kad esame teisingame kelyje“, – teigia D. Barauskienė.
Slaptų pirkėjų tyrimo metu buvo vertinti šie aspektai: parduotuvės aplinka, darbuotojų išvaizda, klientų poreikių išsiaiškinimas, konsultantų aptarnavimo ir pardavimo įgūdžiai, kontakto su klientais pradžia ir pabaiga. Laimėtojas paaiškėjo apskaičiavus bendrą klientų aptarnavimo kriterijų išpildymą.
Tyrimo rezultatai ne tik parodė klientų aptarnavimo lyderius, bet ir atskleidė bendrąsias visų tirtų prekybos centrų klientų aptarnavimo tendencijas.
Paaiškėjo, kad geriausiai slaptieji pirkėjai vertino statybinių prekių parduotuvių aplinką (88 proc.) ir darbuotojų išvaizdą (83 proc.). Taip pat buvo giriami klientų poreikių išsiaiškinimo (77 proc.) bei aptarnavimo įgūdžiai (73 proc.). Tyrimo dalyviai įvertino, kad silpniausiai išpildytas klientų aptarnavimo kriterijus buvo konsultantų pardavimo įgūdžiai.
Klientų aptarnavimo tyrimą Lietuvos statybinių prekių parduotuvėse 2020 m. rugpjūčio–rugsėjo mėnesiais atliko įmonė „Shopper Quality Group“.
NAUJAUSI KOMENTARAI
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Ministras: „Amber Grid“ priežiūros statant GIPL trūko, dokumentus klastojo „Alvora“1
Valstybinei energetikos reguliavimo tarybai (VERT) konstatavus, jog dujų perdavimo sistemos operatorė „Amber Grid“ netinkamai prižiūrėjo Lietuvos ir Lenkijos magistralinio dujotiekio (GIPL) statybas, energetikos ministras Dainius Kreivys atsak...
-
Derybose su „Rheinmetall“ tariamasi dėl gamyklos statybų pradžios rudenį
Vokietijos karinės pramonės milžinės „Rheinmetall“ amunicijos gamyklos Lietuvoje statybas siekiama pradėti jau šių metų rudenį, skelbia derybas su koncernu pradėjusi Ekonomikos ir inovacijų ministerija. ...
-
BGS Ukrainos „SkyUp Airlines“ lėktuvus aptarnaus ir Kauno oro uoste1
Lietuvos kapitalo aviacijos grupės „Avia Solutions Group“ antžeminių paslaugų bendrovė „Baltic Ground Services“ (BGS) nuo šiol ir Kauno oro uoste teiks paslaugas Ukrainos užsakomųjų skrydžių bendrovei „SkyUp Airli...
-
Gera žinia vietos bendruomenei: „YIT Lietuva“ pradeda ilgai lauktą Kazbėjų tilto remontą1
Į Kultūros paveldą įrašytas Vilniaus pakraštyje esantis Kazbėjų tiltas, kurio rekonstrukcijos ilgai laukė vietos bendruomenė bei sostinės vairuotojai, pagaliau bus sutvarkytas. Jo kapitalinio remonto darbų imasi tvarios miestų ir infra...
-
„Teleloto“ studija virs podiumu
„Ar gali pasiūti „Teleloto“ palaidinę? Kaip išsinuomoti „Teleloto“ suknelę? Įmanoma nusipirkti „Teleloto“ kojines? Tokius ir panašius klausimus jaunoji dizainerė Karina Panina pastaraisiais metais gi...
-
„Fazer“ svarsto apie pokyčius gamyboje: sieks užtikrinti konkurencingumą Baltijos kepyklų rinkoje6
Greitojo vartojimo produktų įmonių grupė „Fazer“ siekia stiprinti savo pozicijas visose rinkose. Kaip vieną iš strateginių veiksmų, svarsto apie galimybę visas Baltijos šalių kepyklas sujungti į vieną gamybos padalinį Ogr...
-
„Panevėžio statybos trestas“ gavo 156 mln. eurų Ignalinos AE užsakymą2
Viena didžiausių šalyje statybos bendrovių „Panevėžio statybos trestas“ (PST) gavo 156 mln. eurų vertės Ignalinos atominės elektrinės (IAE) užsakymą statyti radioaktyviųjų atliekų atliekyną, antradienį pranešė PST. ...
-
Sostinės Pilaitės rajone įmonė neteisėtai iškirto 34 medžius: teks atlyginti per 11 tūkst. eurų žalą7
Aplinkos apsaugos departamentas (AAD) informuoja, kad sostinės Pilaitės rajone įmonė neteisėtai iškirto 34 saugotinus medžius. ...
-
LTG pritaikė Vilniaus intermodalinį terminalą NATO kroviniams3
Bendrovė „Lietuvos geležinkeliai“ (LTG) Vilniaus intermodaliniame terminale pradės krauti NATO karinius krovinius. Pritaikius terminalą tikimasi sparčiau gabenti krovinius iš Pabradės karinio poligono ir taip mažiau apkrauti kelius, p...
-
Pažintis su chirurgu – iš anksto suplanuota, saugi pacientui4
Lietuvos sveikatos mokslų universiteto (LSMU) Kauno ligoninės Chirurgijos skyriaus vadovas gydytojas Edvinas Dainius sklaido mitus apie pusmečio eiles chirurgo konsultacijai ir ragina pacientus nedelsti – iš anksto suplanuotos operacijos p...